Newsletter

Silna konkurencja w handlu detalicznym

14.04.2016, 13:37aktualizacja: 14.04.2016, 13:37

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

"Hipermarkety mają duże możliwości rozwoju, ale wciąż nie są preferowane przez polskich klientów" - ocenił podczas konferencji "Retail Summit 2016" w Warszawie Adam Manikowski, wiceprezes Tesco Polska. Jego zdaniem w przyszłości będą zacierały się różnice między zakupami w sklepach i przez Internet.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
Data publikacji 14.04.2016, 13:37
Źródło informacji Centrum Prasowe PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ