Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Dla czteroosobowej rodziny z Warszawy oferta Energy Match przynosi około 160 PLN oszczędności rocznie. Połączenie niskiej ceny i bardzo przyjaznej dla klienta umowy zaprojektowanej przy współudziale Federacji Konsumentów tworzy najlepszą sposobność dla polskich gospodarstw domowych aby "wejść" na wolny rynek energii.
"Jesteśmy dumni a zarazem szczęśliwi, że w wyniku kampanii Energia Razem okazaliśmy się sprzedawcą oferującym najlepsze warunki dla klientów indywidualnych. To podkreśla ponownie, że warto aby konsumenci korzystali z wolnego rynku. Potwierdza to również skuteczność naszej strategii inwestowania w wysoką jakość usług połączoną z bardzo konkurencyjnymi cenami" - powiedział Jaap van der Velde, prezes zarządu Energy Match.
"Możemy z przyjemnością poinformować, że w wyniku aukcji uzyskaliśmy dla konsumentów dobrą ofertę - atrakcyjną cenowo a zarazem uczciwą i wolną od wieloletnich zobowiazań, kar umownych i innych niekorzystnych postanowień. Uzyskana cena za kWh jest niższa nawet od cen obowiązujących w taryfach regulowanych, zatwierdzonych przez Prezesa URE. Wierzymy, że to pierwszy zdecydowany krok w kierunku zmiany otwartego rynku energii elektrycznej na lepsze, z korzyścią zarówno dla konsumentów jak i w dłuższej perspektywie dla oferty wolnorynkowej sprzedaży energii elektrycznej" - powiedział Kamil Pluskwa-Dąbrowski, prezes Federacji Konsumentów.
Prawie 10 000 rodzin zapisało się do aukcji. Nowi konsumenci zainteresowani przystąpieniem mogą wciąż dołączyć do 'Energii Razem' przez www.energiarazem.org i skorzystać z najbezpieczniejszego i najłatwiejszego sposobu zmiany sprzedawcy. Rejestracja trwa do 31 maja 2016 roku.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 22.04.2016, 11:03 |
Źródło informacji | Energy Match |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rozszerzona odpowiedzialność producenta to wyzwanie dla producentów, samorządów, branży odpadowej i recyklerów PAP
Dla nas najważniejszym elementem ostatnich dni i tygodni jest rozszerzona odpowiedzialność producenta, ponieważ dotyka ona całego obiegu materiałowego: od producentów, przez samorządy, branżę odpadową, po recyklerów – podkreślił Kamil Majerczak, CEO PreZero w Polsce, podczas XXXIV Forum Ekonomicznego w Karpaczu.- 15.09.2025, 11:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
XXXIV Forum Ekonomiczne w Karpaczu - wiodąca platforma dialogu
Ponad 6 tysięcy gości przyjechało na XXXIV Forum Ekonomiczne w Karpaczu, które odbyło się w dniach 2-4 września 2025 roku. Przez trzy dni przedstawiciele polityki, biznesu, ekonomii, nauki i kultury z ponad 50 krajów świata debatowali o najważniejszych wyzwaniach współczesności, koncentrując się wokół hasła przewodniego tegorocznego Forum: „Czas transformacji - jaka będzie Europa przyszłości?”.- 15.09.2025, 11:40
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Fundacja Instytut Studiów Wschodnich
-
Image
Maczfit i smaki dzieciństwa
Każdy z nas ma w pamięci zapachy i smaki, które przenoszą nas do beztroskich lat dzieciństwa. Wystarczy je przywołać, by znów poczuć się jak dziecko - siedzące przy kuchennym stole i czekające na ulubione danie przygotowane z sercem przez mamę czy babcię. Aromat drożdżowych racuchów unoszący się w kuchni, kremowy budyń z cynamonem jedzony prosto z rondelka, gorąca zupa pomidorowa czy makaron z truskawkami i śmietaną - właśnie takie dania zapamiętujemy na całe życie. Są częścią naszych historii i rodzinnych tradycji.- 15.09.2025, 10:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Maczfit
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ