Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W IV kwartale ubiegłego roku, sieć INTERSPORT Polska zdecydowała się na zmianę wizualizacji flagowego, warszawskiego lokalu o powierzchni 1.546 m2. Nowa koncepcja została doceniona przez niezależne jury konkursu Retail Marketing Awards w skład którego weszli fachowcy od visual merchandisingu i marketingu oraz przedstawiciele mediów.
Po metamorfozie, sklep INTERSPORT ARKADIA posiada nową, przestronną witrynę zachęcającą klientów do wejścia.
Wdrożono nowy koncept wizualizacji marketingowej. Dzięki zmianie aranżacji stref kornerów: running, fitness, outdoor, football - uzyskano jasny podział kategorii. W całym lokalu zastąpiono tradycyjne oświetlenie - nowoczesnymi i energooszczędnymi źródłami typu LED, dostosowano kolorystykę sklepu do aktualnych trendów, odświeżono wykładzinę podłogową oraz wymieniono część wyposażenia sklepu. Nowe gondole ekspozycyjne z bogatą ofertą odzieży i akcesoriów sportowych oraz komfortowe przymierzalnie z wygodnymi siedziskami - to jedne w wielu atutów sklepu INTERSPORT w Arkadii. Wszystkie ww. zmiany zostały wysoko ocenione przez jury konkursu Retail Marketing Awards przyznające tegoroczne nagrody.
Warto dodać, że sklep INTERSPORT w ARKADII oferuje wysokiej jakości towar wiodących producentów na rynku oraz sezonowe usługi serwisowe czyli: serwis narciarsko-snowboardowy wykonywany na automacie do regeneracji firmy Montana, serwis rowerowy, tenisowy i rolkowy. Można tu również zlecić wykonanie spersonalizowanego komputerowego haftu na butach sportowych oraz nadruku na odzieży. Stali klienci zapisując się do programu lojalnościowego E-KARTA INTERSPORT otrzymują szereg korzyści w postaci specjalnych promocji sprzedażowych, bonów wartościowych na kolejne zakupy oraz rabatów na usługi serwisowe i imprezy organizowane przez sieć INTERSPORT w Polsce.
Zapraszamy do odwiedzenia sklepu INTERSPORT ARKADIA od poniedziałku do soboty w godzinach od 10:00 do 22:00 zaś niedzielę w godzinach 10:00-21:00.
Retail Marketing Awards - to konkurs na najlepszy sklep, który skierowany jest zarówno do sieci detalicznych, jak i pojedynczych placówek handlowych działających na terenie Polski. Ma na celu promocje innowacyjnych pomysłów w retailu. Nagradza umiejętne korzystanie z nowoczesnych narzędzi marketingowych, ciekawy visual merchandising i wysoki poziom obsługi klienta. Organizatorem konkursu jest firma Promedia.
INTERSPORT Polska S.A. - to sieć wyspecjalizowanych sklepów sportowych, prowadząca działalność handlową w 35 salonach własnych, które zlokalizowane są w 23 największych miastach Polski. Spółka należy do międzynarodowej Grupy INTERSPORT i posiada sublicencję na prowadzenie sprzedaży detalicznej pod szyldem INTERSPORT na terenie Polski. Sieć INTERSPORT realizuje również wspólne międzynarodowe kampanie marketingowe z ekskluzywnymi markami takimi jak Adidas, Nike, Asics, Reebok.
KONTAKT:
Iwona Książek
kierownik Działu Komunikacji i RI
tel. (012) 44 48 104
tel. kom. +48 600 401 271
e-mail: iwona.ksiazek@intersport.pl
www.inwestor.intersport.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.04.2016, 15:59 |
Źródło informacji | INTERSPORT |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Wyniki finansowe Grupy PZU: już 400 milionów złotych trafiło do osób dotkniętych powodzią PAP
48 tys. zgłoszonych szkód i 46 tys. już wypłaconych w całości lub częściowo odszkodowań w wysokości 400 mln złotych - to skala zaangażowania Grupy PZU w walkę ze skutkami powodzi na południu kraju. Kataklizm jednak nie wpłynął znacząco na kondycję finansową największego polskiego ubezpieczyciela, którego przychody za trzy kwartały 2024 r. (21,8 mld zł) przekraczają oczekiwania rynku.- 21.11.2024, 16:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
New Chief Operating Officer at Rohde & Schwarz
Effective November 1, 2024, Markus Fischer, currently Executive Vice President Operations, has been appointed to the Rohde & Schwarz Executive Board. As Chief Operating Officer (COO), he will collaborate with Christian Leicher (CEO) and Andreas Pauly (CTO) to continue to keep the company on course for growth in these challenging times.- 21.11.2024, 16:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji, które zgromadziło ponad 100 uczestników z różnych sektorów związanych z energetyką, transportem zeroemisyjnym i innowacjami z całej Polski. Spotkanie zespołu parlamentarnego do spraw kluczowych obszarów miało na celu omówienie aktualnych wyzwań oraz pomysłów na przyszłość, a także wzmocnienie współpracy między branżami i ustawodawcą. Jego przewodniczącym jest Artur Łącki, szef zespołu parlamentarnego Województwa Zachodniopomorskiego. Jednym z inicjatorów powstania zespołu była Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE.- 21.11.2024, 15:11
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Glaubicz Garwolińska Consultants w imieniu organizacji społecznej KIKE