Newsletter

Rośnie popularność sklepu Amazon Business dla klientów hurtowych i biznesowych

05.05.2016, 12:16aktualizacja: 05.05.2016, 12:16

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Ostatnie wyniki Amazon.com wskazują na szybki wzrost dochodów pochodzący ze sklepu Amazon Business. Dział zajmuje się internetową sprzedażą produktów i towarów klientom biznesowym i dużym organizacjom.

W Amazon Business sprzedano do tej pory produkty o łącznej wartości 1 mld dol.

Firma nie ujawnia zwykle danych ilościowych na temat wyników poszczególnych działów. Wiceprezes Amazon Business Prentis Wilson poinformował jedynie, że w Amazon Business założono już 300 tys. kont użytkowników biznesowych. Za pośrednictwem sklepu, który istnieje od nieco ponad roku, sprzedano już artykuły o łącznej wartości 1 mld dol. Ponad połowa sprzedaży obejmowała towary wystawione w ramach platformy przez 30 tys. zewnętrznych sprzedawców hurtowych.

Sklep oferuje m.in. darmową dostawę w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia o wartości powyżej 49 dol., dzielenie metod płatności, dostosowywanie wyświetlanych kategorii produktów do profilu firmy, specjalne zniżki cenowe, autoryzację zamówień przez pracowników organizacji. W Amazon Business znajduje się dziś ok. 9 mln produktów przeznaczonych dla sektora przedsiębiorstw, usług i biznesu, takich jak wyposażenie biur, sprzęt informatyczny, medyczny czy też maszyny przemysłowe.

Wilson w rozmowie z "Forbesem" wyjaśnia, że powstanie działu było wynikiem rosnącego zapotrzebowania klientów biznesowych na dokonywanie hurtowych zakupów produktów dostępnych w sklepie Amazon. (PAP)

łum/ bk/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.05.2016, 12:16
Źródło informacji PAP Technologie
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ