Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd BRIJU S.A. z siedzibą w Poznaniu ("Emitent", "Spółka") informuje, że w dniu 30 maja 2016 roku Zwyczajne Walne Zgromadzenie Spółki podjęło uchwały o powołaniu Rady Nadzorczej na kolejną kadencję w następującym składzie:
1. Pan Jarosław Karasiński
2. Pani Maria Piotrowska
3. Pani Katarzyna Piotrowska
4. Pani Barbara Piotrowska
5. Pan Kazimierz Przybyła
6. Pan Jerzy Siminski
Członkowie Rady Nadzorczej nie prowadzą działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności Emitenta, nie uczestniczą w spółkach konkurencyjnych jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, członek organu spółki kapitałowej ani w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Żaden z członków Rady Nadzorczej nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.
Życiorysy zawodowe członków Rady Nadzorczej:
Pan Jarosław Karasiński jest absolwentem Wyższej Szkoły Morskiej - specjalizacja nawigacja morska, studiował dodatkowo na Uniwersytecie Gdańskim - specjalizacja ekonomika transportu. Ukończył liczne kursy i szkolenia z zakresu finansów, matematyki bankowej, analiz finansowych, kontrolingu i podatków. Posiada zdany egzamin dla kandydatów na członków rad nadzorczych w spółkach Skarbu Państwa (2014).Od 2004 roku prowadzi własną działalność gospodarczą związaną z doradztwem finansowym. Przeprowadził szereg przeglądów finansowych due dilligance i wycen dla inwestorów. Zasiada obecnie w Radach Nadzorczych: Projprzem S.A., JHM Development S.A., Mercator Medical S.A. Był członkiem rad nadzorczych Globe Trade Centre S.A (2013-2016),. Armatura Kraków S.A (2012-2015), BOMI S.A. (2011-2012).W latach 2002-2004 Kontroler Finansowy Grupy Brasco S.A., odpowiedzialny za zapewnienie płynności finansowej, budżetowanie i raportowanie finansowe dla właścicieli. W latach 2000-2002 związany z Wirtualna Polska S.A, jako Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu i Doradca Zarządu, W okresie 1996-2000 Wicedyrektor bankowości inwestycyjnej w Access/ Rothschild Corporate Finace Polska, zajmujący się doradztwem dla instytucji krajowych i zagranicznych przy pozyskiwaniu finasowania pod projekty inwestycyjne w drodze emisji prywatnych i publicznych. W latach 1994-1996 pracownik działu notowań Giełdy Papierów Wartościowych S.A. w Warszawie. Wcześniej związany z firmą transportową Maersk.
Pani Maria Piotrowska jest absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, kierunek Filologia słowiańska i filologia polska. Dyplom magistra filologii polskiej i słowiańskiej otrzymała w 2005 roku. Swoją praktykę zawodową Pani Maria Piotrowska rozpoczęła w 2005 roku w spółce Futurat Sp. z o.o. jako tłumacz rozmów handlowych, a następnie w 2006 roku rozpoczęła pracę jako projektant biżuterii i na tym stanowisku pracowała do dnia 4 lutego 2014 roku. Od czerwca 2012 roku jest członkiem Rady Nadzorczej Emitenta.
Pani Katarzyna Piotrowska ukończyła Wyższą Szkołę Zarządzania i Bankowości w Poznaniu, kierunek zarządzanie i marketing. Dyplom magistra otrzymała w 2005 roku. W 2006 roku ukończyła studia podyplomowe na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu w zakresie gospodarki nieruchomościami. Pracę zawodową rozpoczęła w 2000 roku w Firmie Słomowicz, gdzie do 2002 roku pracowała na stanowisku sprzedawcy. W latach 2005-2009 była zatrudniona w firmie Z.G. Słomowicz, jako pracownik administracyjno-biurowy. W 2009 roku została zatrudniona w Futurat Financial Sp. z o.o. na stanowisku referenta ds. księgowości i w tej Spółce pracuje do dnia dzisiejszego.
Pani Barbara Piotrowska posiada wykształcenie podstawowe. Od ślubu w 1970 roku z Ryszardem Piotrowskim, którego ojciec prowadził firmę jubilerską i której tradycje kontynuuje Emitent, Pani Barbara Piotrowska aktywnie uczestniczy w prowadzeniu przedsiębiorstwa, służąc radą i wsparciem w podejmowaniu kluczowych dla jego rozwoju decyzji. Od czerwca 2011 roku jest zaangażowana w działalność Spółki, jako Członek Rady Nadzorczej.
Pan Kazimierz Przybyła ukończył Technikum Ekonomiczne w Słupcy, a następnie Studium Rachunkowości i Kontroli w Młoszowej k/Krakowa. W 1981 r. uzyskał uprawnienia biegłego księgowego. Pan Kazimierz Przybyła jest wpisany na listę biegłych rewidentów pod numerem 9017. W latach 1969-1971 pracował w Okręgowym Związku Spółdzielni Inwalidów w Poznaniu na stanowisku lustratora. Następnie pracował w Spółdzielni Inwalidów "Przyjaźń" w Słupcy (w latach 1971-1996 na stanowisku głównego księgowego, a w latach 1996-2001 na stanowisku zastępcy prezesa ds. ekonomiczno-finansowych). Od roku 2001 do dnia dzisiejszego czynnie wykonuje zawód biegłego rewidenta.
Pan Jerzy Siminski jest absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu Wydziału Fizyki, kierunek fizyka doświadczalna. Dyplom magistra fizyki otrzymał w 1987 roku. Swoją praktykę zawodową Pan Jerzy Siminski rozpoczął w 1987 roku jako pracownik naukowy Wydziału Chemii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, gdzie był zatrudniony do 1989 roku. Następnie w latach 1989-1993 był zatrudniony w ZPO Polanex jako szef działu informatyki. Od 1993 roku prowadzi działalność gospodarczą pod firmą Systemy Komputerowe Jerzy Siminski, z siedzibą w Gnieźnie, która jest związana z branżą informatyczną jako dostawca oprogramowania komputerowego własnej produkcji i konsultant informatyczny dla firm sektora przemysłowego i handlowego.
Szczegółowa podstawa prawna: § 5 ust. 1 pkt 22 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 30.05.2016, 18:27 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |