Newsletter

REDAN SA Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w maju 2016 r.

07.06.2016, 09:24aktualizacja: 07.06.2016, 09:24

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 25/2016

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w maju 2016 r. wyniosła 55 mln zł i była o 16% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 230 mln zł i była wyższa o 10% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec maja wyniosła 125,0 tys. m2, co oznacza wzrost o 13% w odniesieniu do maja 2015.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w maju 2016 r. wyniósł 34 mln zł co oznacza wzrost o 26% w porównaniu do maja roku poprzedniego.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 135 mln zł i była 18% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sieć Textilmarket na koniec maja składała się z 365 sklepów własnych o łącznej powierzchni 83,2 tys. m2, która była 20% wyższa niż na koniec maja 2015.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w maju 2016 r. wyniosła 21 mln zł i była wyższa o 4% niż w maju poprzedniego roku.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 94 mln zł i była 1% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 41,8 tys. m2, tj. była o 1% wyższa niż w maju 2015 r.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.06.2016, 09:24
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ