Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Ponad 600 redaktorów naczelnych i znawców mediów z 80 krajów przybędzie w najbliższych dniach do Wiednia na konferencję GEN Summit 2016, której tegoroczne hasło brzmi "Pojawienie się newsów generowanych przez platformy internetowe" (The Rise of Platform-driven News).
Program konferencji obejmuje zagadnienia i tematy dotyczące przyszłości mediów m.in. wirtualną rzeczywistość, video 360 stopni, produkcję newsów w wielu językach, gry video w newsroomie. Do tego należy dodać innowacyjne narzędzia i nowinki techniczne ułatwiające kształtowanie nowoczesnego dziennikarstwa.
Wśród mówców będą przedstawiciele CNN, Twittera, The Washington Post, Mashable, NBC News i wielu innych organizacji medialnych, którzy dzielić się będą swoimi doświadczeniami i przemyśleniami oraz zaprezentują konkretne rozwiązania. 80 prelegentów to osoby reprezentujące różne media, ale łączy ich innowacyjny sposób myślenia o przyszłości sektora jak również chęć omówienia i podzielenia się z uczestnikami najlepszymi wypracowanymi praktykami (best practices).
Wydarzeniami towarzyszącymi konferencji będzie przyznanie nagrody za najlepsze dziennikarstwo oparte na danych Data Journalism Award oraz wręczenie nagród w międzynarodowym konkursie dla innowatorów dziennikarstwa – Startups for News 2016.
Miasto Wiedeń jest partnerem strategicznym konferencji Gen Summit 2016.
Bliższe informacje oraz program konferencji: www.gensummit2016.org
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.06.2016, 16:20 |
Źródło informacji | Eurocomm-PR |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Czytanie łączy. Wystartowała trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii #TataTeżCzyta2025
Dlaczego mężczyźni czytają mniej niż kobiety i jak to zmienić? To pytanie, które stawiają sobie organizatorzy ogólnopolskiej kampanii #TataTeżCzyta, która po raz trzeci zaprasza ojców, opiekunów, a także pozostałych członków rodziny do wspólnego czytania dzieciom. Dlaczego warto? Odpowiedź jest prosta: bo czytanie łączy.- 15.05.2025, 13:54
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Fundacja powszechnego czytania
-
The Whole World is Dancing to “Chicken Banana”
- 15.05.2025, 12:00
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: APA-OTS
-
Image
Nowe logo, nowa strategia: PWN przechodzi rebranding
Wydawnictwo Naukowe PWN przechodzi największą od lat metamorfozę wizerunkową. Nowe logo, odświeżona identyfikacja wizualna i cyfrowa transformacja to pierwsze efekty rebrandingu, który ma na nowo zdefiniować pozycję PWN w cyfrowej rzeczywistości. Za nową kreację odpowiada White Cat Studio, znane z pracy dla największych polskich marek.- 15.05.2025, 10:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PWN
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ