Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Spółki Miraculum S.A. ("Spółka") informuje, że wczoraj, tj. 30 czerwca 2016 roku Zwyczajne Walne Zgromadzenie Spółki powołało do Rady Nadzorczej Spółki Panią Iwonę Kossmann.
Pani Iwona Kossmann ukończyła studia ekonomiczne w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz podyplomowo Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie w Rotterdamie.
Pani Iwona Kossmann jest właścicielką i prezesem firmy i marki Kossmann założonej w 2012 roku. Do listopada 2011 roku była prezesem spółki Bonnier Business Polska, wydawcy "Pulsu Biznesu". W latach 2008-2010 pełniła funkcję prezesa Deni Cler SA. W latach 2001-2008 zarządzała marketingiem i sprzedażą spółek telekomunikacyjnych w grupie Orange. Od 2001 do 2005 pełniła funkcję dyrektora marketingu firmy PTK Centertel. W 2005 została powołana na Członka Zarządu ds. Marketingu i Sprzedaży Orange (2005-2007), a następnie od 2007 weszła do zarządu spółki TP jako Członek Zarządu ds. Rynku Masowego. W latach 2000-2001 pełniła funkcje dyrektora marketingu w Coty Polska. Od 1994 zarządzała międzynarodowymi markami w filiach Coty Polska, Coty Hungary, Coty Germany oraz Unilever Polska (1992-1994).
Pani Iwona Kossmann oświadczyła, że nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Spółki ani nie jest wspólnikiem w konkurencyjnej spółce cywilnej lub spółce osobowej bądź członkiem organu spółki kapitałowej lub członkiem organu jakiejkolwiek innej konkurencyjnej osoby prawnej oraz że nie została wpisana do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 01.07.2016, 15:43 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |