Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SZANGHAJ, Chiny, 6 lipca 2016 r. /PRNewswire/ - Dnia 6 lipca firma UnionPay International wraz z najbliższymi partnerami wspólnie ogłosiła uruchomienie usługi YouJiHua, pierwszej na świecie transgranicznej platformy marketingowej wprowadzonej na rynek przez wydawcę kart płatniczych. W uroczystości udział wzięli Ge Huayong, prezes China UnionPay, Cai Jianbo, dyrektor wykonawczy UnionPay International oraz czołowe postacie Banku Chin, Chińskiego Banku Handlowego, CYTS, Ctrip, linii Spring Airlines, SaSa Hong Kong, Prince Jewellery & Watch, LUKFOOK JEWELLERY oraz ISA.
YouJiHua to nowa platforma stworzona przez UnionPay International, do której dołączył szereg dostawców transgranicznych z zakresu finansów, podróży i sprzedaży detalicznej. Usługa YouJiHua po raz pierwszy umożliwia pozycjonowanie, dokładny marketing i zniżki natychmiastowe przy obrocie transgranicznym.
Posiadacze kart mogą skorzystać z YouJiHua na dwa sposoby. Mogą pozyskać kupon zniżkowy z kodem QR z odpowiednio oznaczonych YouJiHua Gift zakładek aplikacji mobilnej UnionPay International, Banku Chin i Chińskiego Banku Handlowego. Mogą też otrzymać kupony zniżkowe promowane przez aplikacje partnerskich biur podróży w trakcie rezerwacji biletów lotniczych czy hoteli. Najwyższe zniżki dostępne są przy jednoczesnym wykorzystaniu kodu QR i zapłaceniu kartą UnionPay u akceptanta.
Usługa YouJiHua ma duże znaczenie dla wszystkich zaangażowanych stron. Po pierwsze jest platformą umożliwiającą bardziej dokładne działania marketingowe na podstawie trzech globalnych programów marketingowych UnionPay International. Po drugie wprowadza w życie nowy model biznesowy poprzez łączenie w jednym łańcuchu wydawców kart, nabywców, biura podróży i akceptantów. Po trzecie usługa znacznie podnosi satysfakcję posiadaczy karty z doświadczenia płatniczego.
Jak skomentował Gue Huayong wprowadzenie na rynek usługi YouJiHua jest owocem pracy UnionPay i wszystkich partnerów. Usługa jest odzwierciedleniem głównego przekonania UnionPay, czyli tego, że należy prowadzić współpracę na zasadzie win-win i dzielić się wzrostem. Usługa jest także odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów na nowe formy płatności. Prezes dodał, że firma będzie kontynuować pracę w zakresie tworzenia ekosystemu usług płatności transgranicznych, z czego skorzystają wszyscy partnerzy.
Tego samego dnia firma UnionPay International uruchomiła dwa globalne programy marketingowe: 100 globalnych sklepów wolnocłowych na lotnisku oraz 50 wybranych miejsc docelowych. Teraz posiadacze kart mogą skorzystać nawet z 10-procentowej zniżki w ponad 100 sklepach wolnocłowych na 90 lotniskach na całym świecie. Od 15 lipca do 15 października 300 akceptantów w 50 miejscach docelowych będzie oferować do 15% zniżki.
Więcej informacji na stronie: http://www.unionpayintl.com/.
Źródło: UnionPay International
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.07.2016, 15:18 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |