Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Jakie lodówki klienci NEONET wybierają najczęściej?
"W 90% lodówki wolnostojące. Sporą popularnością cieszą się wysokie lodówki, nawet 2-metrowe. Klienci coraz częściej szukają lodówek pojemnych i energooszczędnych. Największymi hitami ostatnich tygodni w naszej sieci są dwudrzwiowe modele chłodziarko-zamrażarek BOSCH KGN39XL35 i SAMSUNG RB37J5315SS. Klienci, przychodząc do sklepu mają mocno sprecyzowane potrzeby, ale nie wiedzą dokładnie, który model chłodziarko-zamrażarki wybrać".
Co więc trzeba wiedzieć przy zakupie lodówki? Które cechy, funkcjonalności warto wziąć pod uwagę?
"Na pewno system 'No Frost'. To rozwiązanie, które powoli staje się standardem. Specjalna technologia chłodzenia nie tylko eliminuje wilgoć z lodówki, zapobiegając rozwojowi pleśni i bakterii, ale też nie pozwala na osadzanie się szronu i lodu. Dzięki temu nie musimy już rozmrażać chłodziarko-zamrażarki, a produkty spożywcze dłużej zachowują świeżość.
Drugim niezwykle ważnym aspektem jest klasa energetyczna. Praca lodówki może pochłaniać nawet 20-30% energii elektrycznej w naszych domach. Dlatego naturalną wydaje się potrzeba ograniczenia zużycia prądu, a tym samym wydatków na energię. Obecnie około 40% sprzedaży w ujęciu wartościowym dwudrzwiowych lodówek stanowią modele klasy A++ i A+++. W pierwszej połowie ubiegłego roku udział tego typu urządzeń stanowił około 30%. Klienci świadomie wybierają sprzęty energooszczędne, bo w dłuższej perspektywie czasu taka inwestycja przynosi korzyści w postaci niższych rachunków za prąd. Trzeba pamiętać, że lodówka to urządzenie, które włączone przez całą dobę ‘konsumuje’ prąd".
Jaki model lodówki wybrać?
"To zależy od naszych potrzeb i naszego stylu życia. Młodym parom na start rekomendowałbym niedużą chłodziarko-zamrażarkę z wyższą klasą efektywności energetycznej.
W większej rodzinie sprawdzi się dwumetrowa, pojemna lodówka z systemem 'No Frost', która nie tylko pomieści spore ilości jedzenia, ale też pozwoli zaoszczędzić czas: nie trzeba jej rozmrażać, można rzadziej robić zakupy, produkty spożywcze dłużej zachowują świeżość i aromat. Cennym udogodnieniem może być też alarm otwartych drzwi, zwłaszcza jeśli z lodówki korzysta wiele osób, a w rodzinie są małe dzieci. Jeśli właściciele często podróżują, powinni wybrać lodówkę wyposażoną w tryb wakacyjny".
Kiedy jest najlepszy moment na zakup chłodziarko-zamrażarki?
"Na pewno wtedy, kiedy chcemy obniżyć rachunki za prąd. Rozglądajmy się wówczas za chłodziarko-zamrażarką, która osiąga lepsze parametry w zakresie efektywności energetycznej. Także kiedy dotychczasowy model nie spełnia już naszych oczekiwań pod względem wzornictwa czy funkcjonalności - warto zainwestować w lodówkę wykonaną z lepszych materiałów, która charakteryzuje się większą pojemnością oraz posiada nowoczesne udogodnienia jak chociażby komory świeżości pozwalające dłużej przechowywać żywność. W NEONET wspieramy decyzje klientów nie tylko profesjonalną poradą, ale również różnego rodzaju promocjami np. akcją 'Otrzymasz 100 zł za każdy wydany 1000 na lodówkę', raty 0% czy bony rabatowe. Istnieje też możliwość zakupu chłodziarko-zamrażarki z dostawą do domu, dzięki czemu zakup i transport lodówki przestają być problemem".
KONTAKT:
Katarzyna Maciaszczyk-Sobolewska
tel. kom. +48 696 402 272
e-mail: katarzyna.maciaszczyk@neoidea.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 14.07.2016, 16:23 |
Źródło informacji | NEONET |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT