Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W sobotę 16 lipca w Warszawie podczas pierwszego meczu w sezonie rozegranego z Jagiellonią Białystok Karta Kibica Legii Warszawa z funkcją Cashback miała oficjalną premierę. Polski Klub, który w tym roku obchodzi swoje stulecie nawiązał współpracę, na mocy której w nadchodzących 3 latach Lyoness będzie oficjalnym sponsorem, a jej logo będzie widoczne na rękawku koszulek piłkarzy.
Jedna karta, wiele korzyści
Karta Kibica Legii Warszawa łączy funkcjonalność Karty Miejskiej (bilety na komunikacje miejską oraz zniżki w różnych obiektach miejskich) oraz Karty Cashback. Posiadacze Karty Kibica Legii Warszawa otrzymują do 5% zwrotu pieniędzy i Shopping Points za zakupy u 60000 partnerów handlowych na całym świecie, w tym 8500 w Polsce. Karta Kibica Legii Warszawa jest honorowana między innymi w marketach Carrefour - jednej z największych na świecie sieci sklepów spożywczych. Z każdym zakupem kibice robią coś dobrego dla swojego klubu - nawet 1% wartości zakupów wspiera Akademię Piłkarską Legii Warszawa.
Więcej informacji i formularz zamówienia karty można znaleźć na stronie cashback.Legia.com.
Klub z historią
Od 1916 Legia Warszawa dominuje w polskiej piłce nożnej. Klub zdobył dziesięciokrotnie tytuł Mistrza Polski, a mecze na stadionie przy Wojska Polskiego każdorazowo ogląda ponad 31000 osób. Współpraca z Lyoness otwiera zupełnie nowe możliwości dla Legii Warszawa i jej fanów.
Lyoness
Grupa Lyoness funkcjonuje na rynku pod dwoma markami: marka Lyoness obejmuje wspólnotę zakupową i program lojalnościowy skierowane do klientów, którzy chcą oszczędzać pieniądze robiąc zakupy z Lyoness oraz partnerów handlowych, którzy chcą korzystać z międzynarodowego programu lojalnościowego. Marka Lyconet skierowana jest do niezależnych przedsiębiorców, którzy chcą budować swoją własną sieć zakupową. Grupa Lyoness funkcjonuje w 47 krajach na wszystkich kontynentach. 5,3 miliona uczestników otrzymuje korzyści za zakupy u 60000 partnerów handlowych na całym świecie. Więcej informacji na www.lyoness.com.
KONTAKT:
Silvia Kelemen Weihs
Head of Public Relations
Lyoness Group AG
tel. +43 (0) 664/85 55 241
e-mail: silvia.kelemen@lyoness.ag
-
Rafał Pięta
General Director East Europe
Lyoness Europe AG
tel. +48 32 353 05 70
e-mail: rafal.pieta@lyoness.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.07.2016, 14:56 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Prof. Jacek Sierak z SGH: miasta nie wiedzą, jakich usług zdrowotnych będą potrzebować w przyszłości PAP
Władze miast powiatowych mają ograniczoną wiedzę, jeśli chodzi o to, jakie usługo zdrowotne będą u nich realizowane w przyszłości - wskazuje prof. Jacek Sierak, kierownik Katedry Ekonomiki i Finansów Samorządu Terytorialnego Szkoły Głównej Handlowej. „Są to inwestycje bezpośrednio miejskie, jak i innych podmiotów. W ostatnich latach duże miasta funkcjonowały w warunkach bardzo dużej niepewności finansowej. Trudno jest też zidentyfikować prawdziwą liczbę mieszkańców tych miast” - mówi ekspert.- 22.11.2024, 15:32
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Projekt Baltica 2 przechodzi z fazy przygotowania inwestycji do realizacji PAP
„Trwają przygotowania lądowej części projektu. Rok 2027 to etap instalacji morskich turbin wiatrowych i oddanie całego przedsięwzięcia do eksploatacji. A późnej kilkadziesiąt lat efektywnej produkcji zielonej energii dla polskich odbiorców” – mówił Bartosz Fedurek, prezes zarządu PGE Baltica, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024. Baltica 2 jest wspólnym projektem PGE i Ørsted.- 22.11.2024, 14:04
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Kraj kontrastów. Kazachstan stawia na rozwój turystyki i zaprasza do odwiedzin
Od kosmopolitycznej stolicy Astany przez spokojny region Ałmaty z malowniczymi górami, rwącymi rzekami i krystalicznie czystymi jeziorami po mistyczne pustynie Mangystau oraz starożytne miasta Jedwabnego Szlaku - Kazachstan ma wiele do zaoferowania. I doskonale zdaje sobie z tego sprawę.- 22.11.2024, 13:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Ambasada Kazachstanu