Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Po podpisaniu umowy Biedronka otrzymała tytuł partnera Centrum Prasowego PAP, a jej logotyp został zamieszczony na stronie www.pope2016.com.
"Wizyta papieska w ramach Światowych Dni Młodzieży to czas bardzo wzmożonej pracy dla mediów i zależało nam, aby jakoś ten trud złagodzić. Cieszę się, że firma Jeronimo Martins podziela nasze zdanie i przyszła nam z pomocą" - powiedziała Sabina Nonas, dyrektor Centrum Prasowego PAP.
"Dzięki temu partnerstwu będziemy mogli dotrzeć z informacją o swojej działalności do dziennikarzy z całego świata, promować polskie produkty i uczestniczyć aktywnie w jednym z najbardziej znaczących w naszym kraju wydarzeń w tym roku" - podkreślił Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych w Jeronimo Martins Polska S.A. Zapewnił, że dziennikarze dostaną to, co jest w Biedronce najlepsze.
Alfred Kubczak dodał, że współpraca z tak profesjonalną instytucją, jaką jest PAP, ma dla jego firmy duże znaczenie i zamierza wykorzystać Centrum Prasowe PAP także do pokazania gościom działań społecznych prowadzonych przez Biedronkę.
Jak zaznaczyła Sabina Nonas, PAP wybrała na partnera Biedronkę, gdyż ŚDM są doskonałą okazją do promocji Polski, a marka Biedronki jest właściwą drogą do promocyjnych działań i zaprezentowania rodzimych produktów.
W efekcie tego porozumienia dziennikarze będą mieli do dyspozycji profesjonalnie przygotowane stanowiska do pracy, trzy miejsca kateringowe z kawą, herbatą, wodą i drobnymi przekąskami oraz strefę relaksu, gdzie każdy będzie mógł w pięknej scenerii, pod drzewami akademickiego kampusu usiąść na leżaku i chwilę odpocząć.
Centrum dla kilku tysięcy dziennikarzy
Główne Centrum Medialne będzie zlokalizowane na terenie AGH przy alei Adama Mickiewicza w Krakowie i czynne od 26 lipca od godz. 8:00 do 1 sierpnia do godz. 15:00. Przedstawiciele mediów będą mogli tam wejść tylko na podstawie identyfikatora akredytacyjnego ze zdjęciem.
Namiot prasowy i biblioteka wyposażone zostaną m.in. w dostęp do Internetu, system do tłumaczenia symultanicznego, ekrany LCD prezentujące obraz z wydarzeń wraz z systemem nagłośnienia, dystrybutor dźwięku dla dziennikarzy, urządzenia wielofunkcyjne i drukarki sieciowe. Organizatorzy zapewnią także podest do realizacji konferencji prasowych i całodniowy serwis kawowy.
Hala namiotowa dla radia i telewizji będzie wyposażona m.in. w kabiny telewizyjne, stanowiska radiowe, stanowisko informacyjne/HelpDesk, urządzenia wielofunkcyjne i drukarki sieciowe, system tłumaczenia symultanicznego i nagłośnienie.
W budynku Centrum Dydaktyki dostępna będzie sala przeznaczona na konferencje i briefingi prasowe.
Na stanowisku PAP w Głównym Centrum Prasowym w Krakowie będzie można uzyskać informacje transportowe, rozkłady jazdy autokarów i busów dla akredytowanych dziennikarzy. Znajdzie się tam też punkt pilotażowy dla dziennikarzy wyposażonych w karty prasowe (POOL) upoważniające do wstępu do sektorów prasowych na poszczególne wydarzenia. Tam też będzie można wypożyczyć zestawy słuchawkowe do tłumaczenia symultanicznego.
Poza głównym Centrum Medialnym na terenie AGH w Krakowie dziennikarze będą mieli do dyspozycji mniejsze centra prasowe w Częstochowie, Oświęcimiu, Brzegach i Balicach.
Program ŚDM
Światowe Dni Młodzieży rozpoczną się 26 lipca mszą świętą pod przewodnictwem metropolity krakowskiego kard. Stanisława Dziwisza, wieloletniego osobistego sekretarza św. Jana Pawła II.
27 lipca do Krakowa przyleci papież Franciszek, który weźmie udział w ŚDM oraz odwiedzi sanktuarium na Jasnej Górze, gdzie odprawi mszę. Odwiedzi też niemiecki obóz koncentracyjny Auschwitz-Birkenau, Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Prokocimiu i sanktuarium w Łagiewnikach, gdzie wyspowiada pięć młodych osób.
31 lipca na Campus Misericordiae w Brzegach papież Franciszek odprawi Mszę Świętą Posłania na zakończenie Światowych Dni Młodzieży. Na Tauron Arenie spotka się z wolontariuszami ŚDM oraz Komitetem Organizacyjnym ŚDM Kraków 2016, po czym uda się do Rzymu.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 18.07.2016, 16:41 |
| Źródło informacji | Centrum Prasowe PAP |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Solstice Advanced Materials zakończyło proces wyodrębnienia się z Honeywell i rozpoczyna notowania na giełdzie Nasdaq
- Wyodrębnienie umożliwia firmie Solstice przyspieszenie wzrostu i zwiększenie wartości dla akcjonariuszy – jako wiodącej, wyspecjalizowanej firmy specjalizującej się w materiałach. - Firma jest dobrze przygotowana, by czerpać korzyści z silnych i trwałych trendów rynkowych w obszarach chłodzenia, rozwiązań budowlanych, zaawansowanego przetwarzania danych, energii, bezpieczeństwa i opieki zdrowotnej. - Notowania na Nasdaq rozpoczynają się dziś pod symbolem giełdowym „SOLS".- 30.10.2025, 12:21
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
OC&C: Polacy mają coraz więcej psów i kotów, rynek karmy i akcesoriów czeka dynamiczny wzrost
Rynek karmy i akcesoriów dla zwierząt domowych w Polsce wzrośnie w ciągu najbliższych czterech lat o jedną trzecią do niemal 13 mld złotych w 2029 roku, wynika z analiz firmy doradczej OC&C Strategy Consultants. Rozwój rynku napędza coraz większa liczba psów i kotów oraz gotowość opiekunów do kupowania produktów premium. Polska jest także jednym z liderów w Europie pod względem sprzedaży produktów dla zwierząt domowych przez internet.- 30.10.2025, 12:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OC&C
-
Eksperci Forum Krynica 2025: rynek gier hazardowych wymaga demonopolizacji PAP
W Polsce potrzebna jest skuteczna walka z czarnym rynkiem gier hazardowych online - wskazali uczestnicy debaty „Hazard online: skuteczny czy fikcyjny monopol państwa?”, która odbyła się podczas Forum Krynica 2025. Eksperci podkreślili, że klienci kasyn online chcą urozmaicenia oferty, a do tego potrzeba demonopolizacji polskiego rynku internetowych gier hazardowych.- 30.10.2025, 11:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ