Pobierz materiał i Publikuj za darmo
"Nie wszystkie dzieci mają dni wypełnione radością" - mówi Anna Gorzawska, prezes Fundacji "Bliżej Szczęścia" w spocie promującym nową kampanię społeczną. Jej celem jest spełnienie dziecięcych marzeń i wywołanie pozytywnych emocji - radości szczęścia i uśmiechu. Wspólna inicjatywa spółki Pośrednictwo Finansowe "KREDYTY-Chwilówki" i tyskiej fundacji obejmie placówki opiekuńczo-wychowawcze w całej Polsce. Na mapie pomocy znajduje się m.in. Sosnowiec, Wieliczka i Łodź.
Kampania wystartowała w czerwcu tego roku. Cel tej inicjatywy społecznej jest jasno sprecyzowany - spełnienie dziecięcych marzeń i potrzeb. Radość i nieskrępowane chwile beztroskiej zabawy nie są udziałem wszystkich dzieci, stąd pomysł na zorganizowaną akcję społeczną skierowaną do placówek i ośrodków wychowawczych w całej Polsce. "Chcemy podarować podopiecznym choć jeden dzień szaleństwa, dobrej zabawy i szczerego uśmiechu" - podkreśla Anna Gorzawska.
Na wyjątkowej mapie wsparcia znalazły się ośrodki z mniejszych i większych miejscowości w Polsce: Sosnowiec, Polkowice, Wieliczka, Szczutowo, Bodzew, Zabrze, Łodź, Tychy, Zawiercie i Kęty. Ich wybór był podyktowany szczególnymi, wpisującymi się w idee kampanii, potrzebami wychowanków. Udzielenie wsparcia przybiera różną formę. W ramach kampanii organizatorzy kupili już sprzęt sportowy dla dzieci z Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego nr 3 w Sosnowcu, wsparli organizację festynu dla dzieci z Placówki Socjalizacyjnej Skarbek w Polkowicach i sfinansowali wyjazd podopiecznym Domu Dziecka w Szczutowie do parku rozrywki - Energylandii.
Ośrodki opiekuńcze i wychowawcze zapewniają swoim wychowankom podstawową opiekę - mieszkanie, wyżywienie i edukację. Zaspokojenie najważniejszych potrzeb dzieci sprawia, że budżety takich placówek są mocno ograniczone. Na przyjemności i realizację dziecięcych marzeń często brakuje funduszy. Potwierdza to Nina Gąsiorowska, dyrektor Domu Dziecka w Szczutowie. Placówka jest jednym z uczestników kampanii "Domy Pełen Śmiechu". Marzeniem wychowanków był wyjazd do jednego z parków rozrywki w Polsce - Energylandii. "Koszty wyjazdu są spore. To wynajęcie autokaru i duża odległość do pokonania. Nie byłoby nas na to stać" - twierdzi.
Organizatorem kampanii jest tyska Fundacja "Bliżej Szczęścia" i spółka Pośrednictwo Finansowe "KREDYTY-Chwilówki". Firma od 9 lat funkcjonuje na rynku finansowym. Główną domeną jej działania jest pośrednictwo w udzielaniu krótko i długoterminowych pożyczek, a także kredytów gotówkowych i konsolidacyjnych. Spółka prowadzi biznes społecznie odpowiedzialny współorganizując akcje i inicjatywy charytatywne; realizuje też działalność sponsorską skupiną wokół drużyn i wydarzeń o charakterze sportowym.
Do kampanii można się przyłączyć w bardzo prosty sposób. Wystarczy śledzić jej losy i udostępniać materiały za pośrednictwem mediów społecznościowych - Twittera i Facebooka.
Informacje o kampanii i poszczególnych akcjach można znaleźć na stronie: www.domypelnesmiechu.pl i Facebooku: www.facebook.com/DomyPelneSmiechu
Te emocje są warte twojego czasu. Obejrzyj film.
KONTAKT:
Jarosław Szczygielski
tel. kom. +48 784 989 954
e-mail: j.szczygielski@kredyty-chwilowki.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 01.08.2016, 15:53 |
Źródło informacji | Pośrednictwo Finansowe "KREDYTY-Chwilówki" |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ