Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK, 8 sierpnia 2016 r. /PRNewswire/ - Kultowa szwedzka marka stylu życia Tretorn ogłosiła dzisiaj wprowadzenie na rynek zupełnie nowej kolekcji obuwia na jesień 2016 roku, łączącej czysty, świeży i przepełniony zabawą szwedzki styl z miejskimi zastosowaniami. Marka Tretorn nieustannie ewoluuje w celu przygotowania najbardziej innowacyjnych produktów odpowiadających ciągle zmieniającemu się stylowi życia konsumentów.
Zdjęcie - http://photos.prnewswire.com/prnh/20160804/395723
Jesienna kolekcja obuwia wkracza na rynek z linią unowocześnionych i rozszerzonych stylów Tretorn, włączywszy trampki i trapery damskie i męskie, które łączą w sobie funkcjonalność, komfort i wygląd odpowiadający aktywnemu stylowi życia. Czerpiąc inspirację z tradycyjnego stylu, modele Match, Marley i Camden nabrały nowego wyglądu dzięki bogatym fabrykacjom i intensywnym jesiennym barwom. Kultowy model Nylite także zyskał nowy fason przy wykorzystaniu takich materiałów, jak zamsz, jersey i skóra w wydaniu pod i nad kostkę.
GŁÓWNE DANE TECHNICZNE:
EcoOrtholite: wybrane style obuwia, włączywszy tradycyjny model Nylite, wykorzystują rozwiązanie Ortholite w specjalnie zaprojektowanych wkładkach, które wyposażone są w specjalne rozwiązania piankowe oraz formułę na bazie biologicznej zapewniające nadrzędną amortyzację, zarządzanie wilgocią, wydajność i przewiewność.
Sympatex: wybrane style obuwia wykorzystują rozwiązanie Sympatex wykonane z najbardziej wydajnych i ekologicznych materiałów. Zewnętrzne wykończenie Sympatex zapewnia komfort i ochronę we wszystkich warunkach pogodowych, gwarantując 100% wodoszczelności, 100% recyklingu i optymalną przewiewność.
Thermal Sock: w przeciwieństwie do tradycyjnych produktów gumowych gumowe obuwie marki Tretorn posiada izolacyjną skarpetę termalną zapewniającą długotrwałą amortyzację i ciepło. Przy zachowaniu lekkiej konstrukcji skarpeta termalna pozwala na absorbcję wstrząsów, jednocześnie dopasowując się do kształtu stopy zapewniając maksymalny komfort.
Promocja kolekcji jesień 2016 wsparta jest wyczerpującą kampanią marketingową marki Trehorn - włączywszy reklamy drukowane i cyfrowe, a także z wykorzystaniem wpływu społecznego - odbywającą się pod hasłem #Trehorn125 upamiętniającym 125-lecie marki. Kampania #Trehorn125 przybliży podróże ambasadorów marki na dystans 125 mil do wybranego ulubionego miejsca docelowego, ujawniając codzienne życie gwiazd w miastach i na łonie natury z wykorzystaniem stylu Trehorn. W tygodniu rozpoczynającym się dnia 22 sierpnia kampania #Trehorn125 oficjalnie zainauguruje cały sezon promocji głównych stylów marki przez gwiazdy i osoby wpływowe.
Więcej informacji można znaleźć na stronie Tretorn.com.
Znajdź markę @Tretorn w serwisach: Facebook, Instagram i Twitter.
Zdjęcie - http://photos.prnewswire.com/prnh/20160804/396047
Tretorn
MarkaTretorn to szwedzka marka stylu życia na łonie natury, która łączy sport, modę i zajęcia na świeżym powietrzu. Mieszając funkcjonalność i styl, proste modele marki idealnie sprawdzają się na co dzień. Marka Tretorn proponuje gumowe trapery, obuwie, odzież wierzchnią i buty jeździeckie dla mężczyzn, kobiet i dzieci, mając w ofercie także wyposażenie do gry w tenisa. Marka Tretorn jest dostępna w domach handlowych i wybranych sklepach detalicznych w Europie, Ameryce Północnej i Japonii oraz przez internet na stronie Tretorn.com. Marka Tretorn jest znakiem handlowym należącym do ABG-Tretorn, LLC.
Marc Fisher Footwear
Powstała w 2005 roku firma Marc Fisher Footwear jest wiodącym producentem jednych z najbardziej popularnych marek, włączywszy Tretorn, Kendall + Kylie, Ivanka Trump, GUESS, Tommy Hilfiger i Sigerson Morrison oraz imienniki marki: Marc Fisher i Marc Fisher LTD. Zarządzana przez doświadczony zespół kierowniczy firma jest producentem obuwia zapewniającym pełen serwis i orientację na produkty cechującym się talentem i doświadczeniem w zakresie projektowania, sprzedaży, produkcji, dystrybucji i marketingu. Każda z marek w portfolio ma do dyspozycji specjalne jednostki strategiczne. Siedziba firmy znajduje się w Greenwich w stanie Connecticut, a salony wystawowe można znaleźć w Nowym Jorku. Firma Marc Fisher Footwear oferuje swoje produkty na całym świecie w domach towarowych, wybranych sklepach i na stronach sklepów internetowych.
Authentic Brands Group
Grupa Authentic Brands Group to firma zajmująca się rozwojem marek, która tworzy długofalową wartość poprzez własność intelektualną związaną z największymi markami rozrywkowi, mody i sportu. Siedziba firmy znajduje się w Nowym Jorku, skąd grupa ABG zajmuje się zwiększaniem wartości marki poprzez zawieranie współpracy z najlepszymi w swoich ligach licencjobiorcami i sprzedawcami detalicznymi. Globalne portfolio znanych na całym świecie marek ABG obejmuje Marilyn Monroe®, Mini Marilyn®, Elvis Presley®, Muhammad Ali®, Shaquille O'Neal®, Michael Jackson® *marka zarządzana*, Juicy Couture®, Jones New York®, Judith Leiber®, Frederick's of Hollywood®, Adrienne Vittadini®, Taryn Rose®, Misook®, Hickey Freeman®, Hart Schaffner Marx®, Bobby Jones®, Spyder®, Tretorn®, Tapout®, Prince®, Airwalk®, Vision Street Wear® i Hind®. www.abg-nyc.com
Źródło: Marc Fisher Footwear
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.08.2016, 12:36 |
Źródło informacji | PRNewswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |