Pobierz materiał i Publikuj za darmo

"Zupy z Naszej Kuchni" będą sprzedawane na wyłączność w sklepach Biedronka. Przygotowywane są z użyciem świeżych warzyw, pochodzących od krajowych dostawców, którzy na co dzień współpracują z siecią Biedronka. W procesie produkcji wykorzystano innowacyjne rozwiązania, w tym proces szybkiego schładzania, który pozwala zachować kilkudniowy okres przydatności do spożycia, bez stosowania konserwantów.
Jeronimo Martins Polska zainwestowała w projekt już ponad 30 mln zł. Zakład produkcyjny ulokowano w Parzniewie k. Warszawy. Wcześniej, w 2014 r., Biedronka uruchomiła tam już centrum regionu i centrum dystrybucyjne. Dzięki nowej inwestycji w zakład produkcyjny, stworzono miejsca pracy dla ok. 40 osób. Tym samym spółka JMP, zatrudniająca dotąd ponad 55 tys. osób, poszerzyła grono pracowników o nową grupę specjalistów.
"Projekt jest dla nas ważny w dwóch wymiarach. Dzięki niemu dostarczymy naszym klientom produkty, które są przygotowywane z użyciem świeżych warzyw, bez konserwantów, cechują się świetnym smakiem, wysoką jakością, ale co jednocześnie bardzo istotne - pozwalają zaoszczędzić czas. Z naszych obserwacji wynika bowiem, że właśnie takich korzyści poszukują współcześni konsumenci. Z drugiej strony, poprzez rozpoczęcie działalności produkcyjnej, JMP wchodzi na nowy poziom jako inwestor. W ten sposób doceniamy potencjał polskiego rynku" - powiedział Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych w Jeronimo Martins Polska.
"Zupy z Naszej Kuchni", oferowane w Biedronce, będą początkowo dostępne w trzech smakach: krem pomidorowy z pomidorem malinowym, krem brokułowy i krem kalafiorowy. W najbliższym czasie planowane jest poszerzenie oferty o nowe wersje kremów, a także dalsze poszukiwanie znanych i lubianych przez Polaków smaków.
Kremy z linii "Zupy z Naszej Kuchni" mogą być spożywane przez wegetarian i wegan, ponieważ do ich produkcji nie są używane żadne składniki pochodzenia zwierzęcego. Dla wygody klientów skład zup został wyeksponowany w dobrze widocznym miejscu - na wieczku. Opakowanie pozwala na bezpieczne podgrzanie zupy.
Zupa-krem (450 g) kosztuje 3,99 zł. Można ją będzie także zakupić w ramach ofert promocyjnych, np. trzy sztuki w cenie dwóch.
Pierwsza partia produktów trafiła do sprzedaży 10 sierpnia br. w warszawskich sklepach Biedronka. Stopniowo liczba placówek, w których oferowane będą "Zupy z Naszej Kuchni", będzie się zwiększać.
Więcej informacji o aktualnej ofercie sieci sklepów Biedronka, regulaminach akcji promocyjnych, a także innych realizowanych projektach można znaleźć na stronie internetowej www.biedronka.pl.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.08.2016, 12:28 |
Źródło informacji | Jeronimo Martins Polska S.A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
TOURISE announces cross-sector Advisory Board to champion bold new platform rewriting the rules of tourism
• Leaders from World Travel & Tourism Council (WTTC), Global Sustainable Tourism Council, Amadeus, TikTok, Six Senses, Cirque du Soleil, Turismede Barcelona, Liberty International, Wagonlit Travel, Once Billion Happy, the Saudi Tourism Authority (STA), and the Riyadh School of Tourism and Hospitality at the helm of TOURISE Advisory Board.
• Formation of the Advisory Board reinforces TOURISE’s dedication to driving cross-sector global collaboration.
• Advisory Board shape TOURISE summit agenda, ensuring high-impact global issues such as equity, geographical representation and sectoral diversity are in spotlight.- 05.08.2025, 17:37
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
75% przedsiębiorców ufa księgowym. Bez nich biznes to stres i ryzyko
Większość przedsiębiorców w Polsce nie wyobraża sobie prowadzenia biznesu bez wsparcia księgowych. Aż 75% właścicieli firm darzy swoje księgowe i księgowych dużym zaufaniem, a blisko 79% pozytywnie ocenia współpracę z nimi – wynika z najnowszego badania SW Research przeprowadzonego na zlecenie Nest Banku. Co więcej, aż 71% właścicieli firm uważa, że kompetentna księgowa lub księgowy mogą realnie wpłynąć na sukces finansowy firmy.- 05.08.2025, 16:34
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Nest Bank
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ