Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wakacje to idealny czas na zmianę lokalizacji, poprawę ekspozycji i doposażenie sklepów. W niektórych miastach spółka NEONET postanowiła przenieść salony z obecnych lokalizacji w miejsca znacznie bardziej aktywne sprzedażowo.
"18 sierpnia otwieramy nasze sklepy w Radomsku i Mławie w dużych centrach handlowych. Dzięki temu zyskają wyższy standard oraz większą powierzchnię z nowoczesną ekspozycją. Do końca wakacji planujemy jeszcze dwa inne otwarcia, a tuż po wakacjach otworzymy kolejne sklepy. Część sklepów wyremontujemy i doposażymy, dostosowując ekspozycję do oczekiwań klientów" - mówi Bartosz Piotrowski, dyrektor Działu Ekspansji w NEONET.
Planując kolejne otwarcia, spółka stawia nie tylko na atrakcyjność lokalizacji, ale też na komfort zakupów klientów.
W Radomsku NEONET porzucił niewygodne wnętrze na rzecz galerii handlowej. Zyskał w ten sposób znakomity dojazd z każdej strony miasta. Dodatkowo ogromny parking oraz obecność sklepów z innych branż (m.in. Intermarché i Bricomarché) sprawią, że przyjeżdżający do salonu klienci będą mogli przy okazji zrobić inne zakupy. Atutem nowej lokalizacji w Galerii Radomsko jest również to, że sklep mieści się obok dworca PKP i PKS, dzięki czemu staje się znacznie lepiej dostępny także dla mieszkańców innych miejscowości.
W Mławie NEONET jest jednym z najdłużej działających sklepów AGD, RTV, IT. Po latach obecności w ścisłym centrum miasta, teraz zmienia siedzibę na nowoczesny lokal handlowy. Będzie się znajdował w nowym obiekcie przy ulicy Piłsudskiego, gdzie obok popularnego marketu Kaufland zyska sąsiedztwo takich sklepów jak: KIK, Rossmann, Martes Sport, CCC czy Empik. Zaletą nowej lokalizacji jest dużo większa powierzchnia handlowa, nowoczesna ekspozycja i przestronny, darmowy parking pod sklepem.
Z okazji otwarcia w nowych salonach NEONET przygotował liczne atrakcje i niespodzianki, m.in.: konkursy kreatywne z cennymi nagrodami, bony zakupowe dla pierwszych klientów, pokazy kulinarne, obniżki cen na cały asortyment oraz możliwość dokonania zakupów z wykorzystaniem rat 0% bez dodatkowych kosztów. Zakupy sprzętów wielkogabarytowych o wartości powyżej 1000 zł będą w tym dniu dowożone do klientów za symboliczną złotówkę. Jeśli zdarzy się, że poszukiwanego produktu nie będzie na miejscu, można go od razu zamówić przez Internet na www.neonet.pl. Zakupioną w ten sposób rzecz można potem bezpłatnie odebrać w salonie.
Łącząc sprzedaż w sklepach stacjonarnych ze sprzedażą internetową, marka NEONET zapewnia swoim klientom wybór spośród blisko 17000 produktów. A dokonując kilkudziesięciu inwestycji rocznie - udowadnia, że jest jedną z najbardziej rozwojowych firm z branży AGD, RTV, IT, akcesoria i multimedia.
KONTAKT:
Katarzyna Maciaszczyk-Sobolewska
tel. kom. +48 696 402 272
e-mail: katarzyna.maciaszczyk@neoidea.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 16.08.2016, 15:51 |
Źródło informacji | NEONET |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Ponad 6,8 mld to wartość eksportu polskich produktów w 2024 roku dzięki Lidl Polska
Ponad 6,8 mld zł wyniosła w 2024 roku[1] wartość eksportu polskich produktów na zagraniczne rynki, dzięki sieci sprzedaży Lidl Polska. Ponadto w ciągu ostatnich 7 lat sieć wyeksportowała za granicę krajowe produkty o wartości ponad 32 mld zł, co przyczyniło się do znacznego rozwoju rodzimych przedsiębiorstw. Współpraca z polskimi dostawcami oraz promowanie ich produktów za granicą to jeden z celów Lidl Polska.- 05.04.2025, 12:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Lidl Polska
-
Image
Zmodernizowana bocznica kolejowa PKP Intercity Szczecin Zaleskie Łęgi
Hala napraw o długości 200 m, całoroczna automatyczna myjnia mogąca pomieścić 8 wagonów, stanowisko do przeciwdziałania oblodzeniu pociągów czy dodatkowy wyjazd w kierunku stacji Szczecin Główny. To przykładowe inwestycje zrealizowane w ramach modernizacji bocznicy kolejowej Szczecin Zaleskie Łęgi. Wartość zrealizowanego projektu to ponad 106 mln zł brutto.- 04.04.2025, 16:59
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PKP IC
-
Image
Na targach Hannover Messe 2025 Shanghai Electric podpisuje umowy o współpracę strategiczną warte ponad 3,637 mld CNY
Przyspieszenie globalnej transformacji energetycznej za sprawą innowacji w zakresie czystej energii i inteligentnej infrastruktury.- 04.04.2025, 16:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ