Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)-- W dniu dzisiejszym w Kalifornijskiej Akademii Nauk Honor, globalna marka smartfonów przeznaczonych dla klientów z pokolenia milenijnego, przedstawiła światu swój najnowszy smartfon Honor 8. Model ten został stworzony z myślą o młodych użytkownikach technologii mobilnych, poszukujących wyjątkowych rozwiązań. Ponadto Brooklyn Beckham został ogłoszony ogólnoświatowym ambasadorem matki Honor, co zbiegło się z projekcją stworzonego przez niego filmu dokumentalnego.
Od wejścia na rynek w grudniu 2013 r., czyli zaledwie dwa lata temu, marka Honor osiągnęła ogromny wzrost, stając się innowacyjnym liderem w obszarze marek elektronicznych (e-brand). Jej produkty znajdują się obecnie w sprzedaży na terenie 74 krajów. W lipcu produkt Honor 8 wprowadzono na rynek chiński, a wkrótce będzie on również dostępny w Europie. Dzięki sprzedaży ponad 40 tys. urządzeń w 2015 r. marka Honor osiągnęła 100-procentowy wzrost w skali roku, umacniając się tym samym na pozycji ogólnoświatowego lidera wśród marek elektronicznych.
"Honor od początku swojego istnienia skupia się na użytkownikach młodych duchem, stwarzając im możliwości realizacji założonych celów, jak również podzielając ich wyjątkowe spojrzenie na świat. Nasz model biznesowy jest prosty, gdyż polega na tworzeniu jak najlepszych technologii, które mogą spełniać potrzeby użytkowników cyfrowych. To sprawia, że nasza marka jest chętnie wybierana przez przedstawicieli pokolenia milenijnego. Postrzegamy swoją działalność jako rodzaj katalizatora, który ułatwia młodym ludziom poznawanie świata, odkrywanie własnego potencjału i spełnianie marzeń" - powiedział George Zhao, prezes Honor Global.
Jako marka cyfrowa, Honor w sposób strategiczny równoważy innowacyjne cechy z wysoką skutecznością działania, świeżym wyglądem i atrakcyjną ceną. Podejście to znajduje swoje odzwierciedlenie w produkcie Honor 8, który posiada fenomenalny wygląd i inteligentne wnętrze. Aparat 12MP z podwójnym obiektywem, umożliwiający wyświetlanie obrazów kolorowych i monochromatycznych sprawiając, że stają się one bardziej ostre i wyraźne, to jedna z cech, dzięki której urządzenie jest miłe dla oka i przełomowe pod względem technologicznym. Smartfon wyposażony jest także w elastyczną funkcję dotykową obejmującą technologię 4-go stopnia oraz technologię trójwymiarowej identyfikacji odcisków palców, które gwarantują wyjątkową szybkość oraz bezpieczeństwo. Honor 8 posiada ośmiordzeniowy procesor CPU o częstotliwości 2,3 GHz, a także baterię 3000 mAh* umożliwiającą dogodne korzystanie z urządzenia każdego dnia.
"Honor 8 został stworzony z myślą o osobach kreatywnych i odważnych. Będąc początkującym fotografem poszukującym swojej własnej drogi, Brooklyn doskonale uosabia ducha marki" - dodał Zhao.
Twórcy Honor, marki stworzonej przez "millenialsów" i dla przedstawicieli tego pokolenia, w sposób aktywny opracowują szereg programów promujących zaangażowanie i aktywność sportową, a także programów rozrywkowych i muzycznych, aby być blisko swoich konsumentów oraz wspierać młodych ludzi w wyrażaniu siebie, odkrywaniu własnego potencjału i realizacji pasji. W tym celu Honor nawiązuje partnerskie relacje z celebrytami i wiodącymi autorytetami na kluczowych rynkach, którzy wywierają wpływ na społeczności konsumenckie, jednocześnie uosabiając odwagę i ducha młodości. Kris Wu również jest ambasadorem marki Honor (Chiny/Azja), a kolejne osoby zostaną ogłoszone wkrótce.
Dostępność
W Stanach Zjednoczonych smartfon Honor 8 Android będzie dostępny w następujących wersjach kolorystycznych: szafirowo-niebieski, perłowo-biały i ultra czarny. Ceny urządzenia rozpoczynają się od 399,99 USD za model 32GB oraz 449,99 USD za model 64GB.
Wstępne zamówienia będą przyjmowane w okresie od 17 sierpnia do 3 września za pośrednictwem następujących sieci sprzedaży detalicznej: Amazon, Best Buy, B&H Photo Video i Newegg, a także za pośrednictwem strony internetowej HiHonor.com/us/.
Przez pierwsze 60 dni Best Buy będzie oferować produkt wyłącznie w szafirowo-niebieskiej wersji kolorystycznej.
Klienci, który złożą wstępne zamówienie na Honor 8 otrzymają także kartę podarunkową o wartości 50 USD (1) do zrealizowania w punktach sprzedaży detalicznej sieci uczestniczących w programie sprzedaży.
1. HiHonor.com udzieli rabatu w wysokości 50 USD zamiast karty podarunkowej.
Honor
Honor jest wiodącą elektroniczną marką w sektorze smartfonów. Zgodnie z przyjętym hasłem przewodnim: „dla odważnych”, twórcy marki dążą do zaspokajania potrzeb przedstawicieli pokolenia milenijnego poprzez dostarczanie produktów zoptymalizowanych pod względem użytkowania Internetu, które zapewniają użytkownikom wyjątkowe doświadczenia, inspirują ich do działania, promują kreatywność i ułatwiają spełnianie marzeń. Dążąc do realizacji przyjętego celu, Honor daje wyraz własnej odwadze w podejmowaniu niestandardowych działań i wdrażaniu środków umożliwiających udostępnianie użytkownikom najnowszych technologii i innowacji.
[*Zwykła stawka]
Aby uzyskać dalsze informacje zachęcamy do odwiedzenia strony Honor:
http://www.hihonor.com, a także wyszukania nas na portalach społecznościowych:
https://www.facebook.com/USAhonor,
https://www.instagram.com/HonorUSA,
https://twitter.com/Honor_USA,
https://www.youtube.com/HonorUSA,
https://plus.google.com/HonorUSA.
(1).HiHonor.com udzieli rabatu w wysokości 50 USD zamiast karty podarunkowej.
Wersja źródłowa informacji dostępna w serwisie businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20160816006372/en/
Źródło: Honor
KONTAKT:
Racepoint Global for Honor
Jesica Church
tel. 415-694-6700
e-mail: honor@racepointglobal.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 17.08.2016, 13:26 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |