Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Oficjalna ceremonia zakończenia jarmarku odbyła się w niedzielę po południu na Długim Targu.
"Jeśli chodzi o frekwencję na tegorocznym jarmarku, to łatwiej jest podać liczbę odwiedzin, która wyniosła ok. sześciu milionów. Były bowiem osoby, które pojawiały się na jarmarku więcej niż jeden raz" - powiedziała w niedzielę PAP Joanna Czauderna-Szreter, dyrektor ds. marketingu w Międzynarodowych Targach Gdańskich, które od 1996 r. są głównym organizatorem Jarmarku św. Dominika.
Podkreśliła, że liczba odwiedzin na tegorocznym jarmarku była zbliżona do tej sprzed roku.
"Frekwencja dopisała. Zadowoleni z jarmarku byli też wystawcy. Z ich punktu widzenia pogoda do handlu była niemal idealna" - dodała.
Jak co roku organizatorzy imprezy przyznali dwie nagrody Grand Prix na najbardziej atrakcyjną ofertę jarmarku. W kategorii "produkt rzemieślniczy" laur przypadł kolekcji worków i toreb lnianych zdobionych nadrukiem w technice linorytu (Linoryt Jan Szopa, Pracownia ADKA "Ale worek" z Poznania).
W kategorii tej przyznano także dwa wyróżnienia. Otrzymali je: Maria Lisiewicz z Rzeszowa za kolekcję "oryginalnych tablic kredowych i magnetycznych w fantazyjnych kształtach" oraz Many Mornings z Aleksandrowa Łódzkiego za kolekcję "kolorowych, szalonych skarpetek nie do pary".
Grand Prix Jarmarku św. Dominika 2016 w kategorii "produkt spożywczy" przypadło firmie Piaggio Mobile Concept z Gdańska za Choco Kebab. Wyróżnienie otrzymała natomiast firma Balsen z Gdańska za ofertę świeżych, konserwowanych i wędzonych jaj przepiórczych oraz makaronów z jaj przepiórczych.(PAP)
rop/ hgt/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 21.08.2016, 19:37 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |