Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Spółki HELIO S.A. informuje, że po dokonanej analizie bieżących przychodów ze sprzedaży w pierwszym kwartale roku obrotowego 2016/2017 (tj. lipiec - wrzesień 2016) spodziewa się ok. 60-70% wzrostu kwartalnych przychodów ze sprzedaży względem analogicznego okresu roku ubiegłego (lipiec - wrzesień 2015). Wysoka dynamika sprzedaży wynika ze zwiększonego popytu na produkty Spółki. Emitent odnotowuje wzrost przychodów ze sprzedaży we wszystkich kanałach dystrybucji, w tym w szczególności w Jeronimo Martins Polska S.A. Tym samym potwierdzają się oczekiwania Emitenta w zakresie utrzymania się w kolejnych miesiącach wysokiej dynamiki sprzedaży, o których Emitent informował raportem bieżącym nr 4/2016 z dnia 16.06.2016 r.
Jednocześnie Zarząd Emitenta wyjaśnia, że z uwagi na sezonowość branży, w tym stosunkowo nieduży udział przychodów ze sprzedaży pierwszego kwartału roku obrotowego w całorocznej sprzedaży Spółki, utrzymanie tak wysokiej dynamiki sprzedaży w kluczowych kwartałach świątecznych jest mało prawdopodobne z uwagi na efekt wysokiej bazy. Mimo zatem spodziewanych dalszych wzrostów sprzedaży w kolejnych kwartałach bieżącego roku obrotowego, Emitent liczy się z drobnym spłaszczeniem sezonowości sprzedaży Spółki w ciągu roku.
Mając na uwadze powyższy wzrost przychodów ze sprzedaży w bieżącym kwartale, o ile nie wystąpią inne nietypowe zdarzenia, w opinii Zarządu HELIO S.A. po raz pierwszy w historii notowań akcji Emitenta na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. należy spodziewać się dodatniego wyniku finansowego netto za okres lipiec - wrzesień, tj. pierwszy kwartał roku obrotowego 2016/2017.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 07.09.2016, 14:16 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |