Newsletter

HELIO SA (7/2016) Nieoczekiwany charakter danych finansowych w I kwartale 2016/2017

07.09.2016, 14:16aktualizacja: 07.09.2016, 14:16

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 7/2016

Zarząd Spółki HELIO S.A. informuje, że po dokonanej analizie bieżących przychodów ze sprzedaży w pierwszym kwartale roku obrotowego 2016/2017 (tj. lipiec - wrzesień 2016) spodziewa się ok. 60-70% wzrostu kwartalnych przychodów ze sprzedaży względem analogicznego okresu roku ubiegłego (lipiec - wrzesień 2015). Wysoka dynamika sprzedaży wynika ze zwiększonego popytu na produkty Spółki. Emitent odnotowuje wzrost przychodów ze sprzedaży we wszystkich kanałach dystrybucji, w tym w szczególności w Jeronimo Martins Polska S.A. Tym samym potwierdzają się oczekiwania Emitenta w zakresie utrzymania się w kolejnych miesiącach wysokiej dynamiki sprzedaży, o których Emitent informował raportem bieżącym nr 4/2016 z dnia 16.06.2016 r.

Jednocześnie Zarząd Emitenta wyjaśnia, że z uwagi na sezonowość branży, w tym stosunkowo nieduży udział przychodów ze sprzedaży pierwszego kwartału roku obrotowego w całorocznej sprzedaży Spółki, utrzymanie tak wysokiej dynamiki sprzedaży w kluczowych kwartałach świątecznych jest mało prawdopodobne z uwagi na efekt wysokiej bazy. Mimo zatem spodziewanych dalszych wzrostów sprzedaży w kolejnych kwartałach bieżącego roku obrotowego, Emitent liczy się z drobnym spłaszczeniem sezonowości sprzedaży Spółki w ciągu roku.

Mając na uwadze powyższy wzrost przychodów ze sprzedaży w bieżącym kwartale, o ile nie wystąpią inne nietypowe zdarzenia, w opinii Zarządu HELIO S.A. po raz pierwszy w historii notowań akcji Emitenta na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. należy spodziewać się dodatniego wyniku finansowego netto za okres lipiec - wrzesień, tj. pierwszy kwartał roku obrotowego 2016/2017.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.09.2016, 14:16
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ