Newsletter

Sprawozdanie: Karty UnionPay wspierają turystykę wyjazdową w Chinach

09.09.2016, 11:40aktualizacja: 09.09.2016, 11:40

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SZANGHAJ, 8 września 2016 r. /PRNewswire/ - 8 września UnionPay International i Chińska Akademia Turystyczna wydały Roczne sprawozdanie o chińskiej turystyce wyjazdowej (2016) stwierdzające, że turystyka wyjazdowa w Chinach weszła w okres racjonalnego wzrostu i będzie nadal równomiernie rosła w ciągu najbliższych pięciu do dziesięciu lat. Sprawozdanie odnotowało, że karty UnionPay pomagają w płaceniu Chińczykom podróżującym za granicę.

Wzrost turystyki wyjazdowej nieco zwolnił, a popularnymi krajami stały się Tajlandia i Japonia.

Liczba wyjeżdżających turystów chińskich w 2015 r. osiągnęła 117 milionów, co stanowi wzrost o 9,8%, jest to o wiele mniej niż wzrost o 20% osiągany w latach poprzednich. Sprawozdanie zawiera jednak pozytywne oczekiwania na temat chińskiej turystyki wyjazdowej, w ramach których szacunkowo oczekuje się w 2016 r. liczby 133 milionów turystów, co będzie stanowiło wzrost o 11,5%.

Lepsza polityka wizowa oraz łatwiejsze sposoby płatności to dwa zasadnicze czynniki, które wspierały turystykę wyjazdową. Karty UnionPay akceptuje 35 milionów handlowców i ponad 2 miliony bankomatów w 160 krajach i regionach.

Większość turystów wybrała cele w niedużej odległości, a ponad 70% turystów podróżowało do Hongkongu, Makao i na Tajwan. O ile chodzi o cele poza Chinami, pierwsza dziesiątka składa się z Tajlandii, Korei Południowej, Japonii, Wietnamu, USA, Singapuru, Rosji, Australii, Indonezji i Malezji. W przypadku Tajlandii i Japonii odnotowano wzrost liczby chińskich turystów o 88%. W przyszłości oczekuje się wzrost popularności Europy Wschodniej, Ameryki Południowej i Azji Środkowej.

Karty UnionPay akceptują prawie wszystkie bankomaty i około 90% handlowców w Tajlandii, ponad połowa bankomatów i około 500.000 handlowców w Japonii, prawie wszystkie bankomaty i ponad 80% handlowców w USA oraz wszystkie bankomaty i ponad 80% handlowców w Singapurze.

Od "objeżdżania sklepów" po "delektowanie się miejscowym życiem"

Wyjeżdżający za granicę turyści chińscy wydali w 2015 r. 1,045 tryliona dolarów amerykańskich, co stanowi wzrost o 16,6%. Wydatki na osobę stanowiły 893 dolarów amerykańskich, co stanowi nieco wolniejszy wzrost. Najpopularniejszy cel podróży chińskich turystów zmienia się ze zwiedzania na zakupy i ogólnie na przyjemności związane z miejscowym stylem życia.

Najważniejsze pozycje wśród wydatków stanowią zakupy, wycieczki grupowe, wyżywienie i bilety na atrakcje turystyczne. 85,9% turystów podało zakupy jako najważniejszą pozycję wśród wydatków.

Karty UnionPay akceptują hotele, restauracje, supermarkety i coraz więcej podmiotów kultury i rozrywki. Karty UnionPay są także akceptowane w taksówkach w Australii, Korei Południowej i Singapurze.

65% podróżujących samodzielnie turystów zamawiało bilety lotnicze on-line, 56,5% rezerwowało hotele, a 57,7% on-line organizowało swoje wycieczki. Poza Chinami kontynentalnymi karty UnionPay akceptuje ponad 10 milionów handlowców on-line , a w 2015 r. prawie trzykrotnie wzrósł zakres transakcji on-line.

Dodatkowe informacje: http://www.unionpayintl.com/

Źródło: UnionPay International

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.09.2016, 11:40
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ