Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W tym roku po raz pierwszy do promocji turnieju włączyła się UEFA oraz reprezentacja Polski w piłce nożnej. Na potrzeby Mistrzostw powstał film, "Wszyscy jesteście Mistrzami Świata" - te słowa, wypowiadane m.in. przez Grzegorza Krychowiaka, Arkadiusza Milika i Michała Pazdana przypominały główną ideę przyświecającą turniejowi - Mistrzami Świata są wszystkie dzieci z domów dziecka, dla których sport może stać się przepustką do lepszej przyszłości.
Do piłkarzy dołączyły także inne gwiazdy. W kolejnym filmie mobilizujące hasło wypowiadały gwiazdy polskiego kina oraz ekranu m.in: Kuba Wesołowski, Olga Frycz, Edyta Herbuś, oraz piłkarze z Reprezentacji Artystów Polskich.
Dzięki materiałom wideo do ponad miesiąca wydłużył się czas zainteresowania mediów Mistrzostwami. Ma to ważny wpływ na wizerunek placówek opiekuńczo-wychowawczych. Gdyż media zwykle zajmują się tematyką domów dziecka tylko przy okazji różnych dramatycznych zdarzeń.
Publikacje z okresu rozgrywek, budujące pozytywny wizerunek Domów Dziecka, mogły zostać wyświetlone nawet 25 mln razy - zgodnie z danymi Instytutu Monitorowania Mediów. Od 1 kwietnia do 30 sierpnia informacje o Mistrzostwach pojawiły się w mediach prawie 1 800 razy, a ich ekwiwalent reklamowy wyniósł ponad 2,2 mln zł.
Organizatorem Mistrzostw jest Stowarzyszenie "Nadzieja na Mundial", a współorganizatorem Miasto Stołeczne Warszawa. Patronami Mistrzostw są Minister Sportu i Turystyki oraz Polski Związek Piłki Nożnej.
Sponsorem głównym Mistrzostw jest firma Continental Opony Polska, sponsorami złotymi są firmy Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka i kanał telewizyjny dla dzieci i młodzieży Disney XD.
Głównymi partnerami Mistrzostw są Instytut Monitorowania Mediów, program "Razem Bezpieczniej" MSWiA, Zina, Legia Warszawa oraz MZA.
Patronami medialnymi zawodów są TVP Sport i Polska Agencja Prasowa.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 13.09.2016, 11:26 |
Źródło informacji | Stowarzyszenie "Nadzieja na Mundial" |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Muzyczne lato startuje. Santander Letnie Brzmienia wyruszy w koncertową trasę przez Polskę
Pięć miast, dziesiątki godzin muzyki i tylko jedna taka trasa - Santander Letnie Brzmienia odwiedzi latem Kraków, Wrocław, Warszawę, Gdańsk i Poznań. W line-upie m.in. reaktywowany zespół Hey, rockowa Coma, popowo-bluesowy Mrozu i wzruszająca Edyta Bartosiewicz z projektem orkiestrowym, a także Ania Dąbrowska, Zalewski, Kaśka Sochacka, Wiktor Dyduła i plejada młodych, alternatywnych artystów. Start już w pierwszy weekend lipca - muzyczne lato zaraz się zaczyna.- 12.06.2025, 12:29
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Good Taste Production
-
Image
Czy istnieje łazienka, która uwzględnia potrzeby wszystkich? Spotkanie ekspertów
W czerwcu, w Warszawie, w siedzibie marki Tork, należącej do firmy Essity, odbyło się spotkanie inaugurujące w Polsce projekt Inkluzywnej Higieny, którego celem jest identyfikacja i likwidowanie barier higienicznych w toaletach znajdujących się w przestrzeniach publicznych i komercyjnych – takich jak centra handlowe, uczelnie, restauracje, dworce czy biurowce. Temat nie jest oczywisty, bo przeszkody są różne, a 93% osób napotykających trudności nie porusza się na wózku inwalidzkim.- 12.06.2025, 10:39
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Tork
-
Image
Koleją na wakacje - PKP Intercity przedstawia letni rozkład jazdy PAP
Pociągami krajowego przewoźnika można już dojechać do większości zakątków Polski. Składy PKP Intercity dowiozą pasażerów do celu niemal przez siedem dni w tygodniu, o różnych porach dnia i nocy. W letnim rozkładzie, który wchodzi w życie od 15 czerwca, będzie ich jeszcze więcej. W te wakacje spółka oddaje do dyspozycji podróżnych łącznie nawet 514 połączeń.- 09.06.2025, 14:12
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ