Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W tym roku po raz pierwszy do promocji turnieju włączyła się UEFA oraz reprezentacja Polski w piłce nożnej. Na potrzeby Mistrzostw powstał film, "Wszyscy jesteście Mistrzami Świata" - te słowa, wypowiadane m.in. przez Grzegorza Krychowiaka, Arkadiusza Milika i Michała Pazdana przypominały główną ideę przyświecającą turniejowi - Mistrzami Świata są wszystkie dzieci z domów dziecka, dla których sport może stać się przepustką do lepszej przyszłości.
Do piłkarzy dołączyły także inne gwiazdy. W kolejnym filmie mobilizujące hasło wypowiadały gwiazdy polskiego kina oraz ekranu m.in: Kuba Wesołowski, Olga Frycz, Edyta Herbuś, oraz piłkarze z Reprezentacji Artystów Polskich.
Dzięki materiałom wideo do ponad miesiąca wydłużył się czas zainteresowania mediów Mistrzostwami. Ma to ważny wpływ na wizerunek placówek opiekuńczo-wychowawczych. Gdyż media zwykle zajmują się tematyką domów dziecka tylko przy okazji różnych dramatycznych zdarzeń.
Publikacje z okresu rozgrywek, budujące pozytywny wizerunek Domów Dziecka, mogły zostać wyświetlone nawet 25 mln razy - zgodnie z danymi Instytutu Monitorowania Mediów. Od 1 kwietnia do 30 sierpnia informacje o Mistrzostwach pojawiły się w mediach prawie 1 800 razy, a ich ekwiwalent reklamowy wyniósł ponad 2,2 mln zł.
Organizatorem Mistrzostw jest Stowarzyszenie "Nadzieja na Mundial", a współorganizatorem Miasto Stołeczne Warszawa. Patronami Mistrzostw są Minister Sportu i Turystyki oraz Polski Związek Piłki Nożnej.
Sponsorem głównym Mistrzostw jest firma Continental Opony Polska, sponsorami złotymi są firmy Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka i kanał telewizyjny dla dzieci i młodzieży Disney XD.
Głównymi partnerami Mistrzostw są Instytut Monitorowania Mediów, program "Razem Bezpieczniej" MSWiA, Zina, Legia Warszawa oraz MZA.
Patronami medialnymi zawodów są TVP Sport i Polska Agencja Prasowa.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 13.09.2016, 11:26 |
Źródło informacji | Stowarzyszenie "Nadzieja na Mundial" |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
PZU wspiera Wielką Wyprawę Maluchów dla Dzieci
- 19.07.2024, 09:31
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Grupa PZU
-
Operatorzy telewizji kablowej i satelitarnej sprzeciwiają się podwójnemu naliczaniu tantiem od reemitowania PAP
Operatorzy telewizji kablowej i satelitarnej uiszczają opłaty na Polski Instytut Sztuki Filmowej, płacą nadawcom i dystrybutorom, ponadto płacą tantiemy za reemisję. „Teraz opłata od reemisji miałaby być podwójna. To absurdalne” - twierdzi Bogdan Łaga, prezes Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej (PIKE).- 19.07.2024, 08:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom