Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W tym roku po raz pierwszy do promocji turnieju włączyła się UEFA oraz reprezentacja Polski w piłce nożnej. Na potrzeby Mistrzostw powstał film, "Wszyscy jesteście Mistrzami Świata" - te słowa, wypowiadane m.in. przez Grzegorza Krychowiaka, Arkadiusza Milika i Michała Pazdana przypominały główną ideę przyświecającą turniejowi - Mistrzami Świata są wszystkie dzieci z domów dziecka, dla których sport może stać się przepustką do lepszej przyszłości.
Do piłkarzy dołączyły także inne gwiazdy. W kolejnym filmie mobilizujące hasło wypowiadały gwiazdy polskiego kina oraz ekranu m.in: Kuba Wesołowski, Olga Frycz, Edyta Herbuś, oraz piłkarze z Reprezentacji Artystów Polskich.
Dzięki materiałom wideo do ponad miesiąca wydłużył się czas zainteresowania mediów Mistrzostwami. Ma to ważny wpływ na wizerunek placówek opiekuńczo-wychowawczych. Gdyż media zwykle zajmują się tematyką domów dziecka tylko przy okazji różnych dramatycznych zdarzeń.
Publikacje z okresu rozgrywek, budujące pozytywny wizerunek Domów Dziecka, mogły zostać wyświetlone nawet 25 mln razy - zgodnie z danymi Instytutu Monitorowania Mediów. Od 1 kwietnia do 30 sierpnia informacje o Mistrzostwach pojawiły się w mediach prawie 1 800 razy, a ich ekwiwalent reklamowy wyniósł ponad 2,2 mln zł.
Organizatorem Mistrzostw jest Stowarzyszenie "Nadzieja na Mundial", a współorganizatorem Miasto Stołeczne Warszawa. Patronami Mistrzostw są Minister Sportu i Turystyki oraz Polski Związek Piłki Nożnej.
Sponsorem głównym Mistrzostw jest firma Continental Opony Polska, sponsorami złotymi są firmy Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka i kanał telewizyjny dla dzieci i młodzieży Disney XD.
Głównymi partnerami Mistrzostw są Instytut Monitorowania Mediów, program "Razem Bezpieczniej" MSWiA, Zina, Legia Warszawa oraz MZA.
Patronami medialnymi zawodów są TVP Sport i Polska Agencja Prasowa.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 13.09.2016, 11:26 |
| Źródło informacji | Stowarzyszenie "Nadzieja na Mundial" |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Podróż w świątecznym kierunku. PLL LOT zainaugurowały połączenia do Rovaniemi
• Polskie Linie Lotnicze LOT zainaugurowały 27 listopada 2025 r. rejsy z Warszawy do Rovaniemi.
• To kolejny kierunek przewoźnika wpisujący się w strategię rozwoju połączeń do regionów o dużym potencjale turystycznym.
• Trasa z Warszawy do serca Laponii będzie realizowana sezonowo - w każdy czwartek i niedzielę, do 1 lutego 2026 r.
• Na pasażerów PLL LOT czekają dodatkowe atrakcje, które umilą podróżowanie w okresie świątecznym.- 27.11.2025, 15:53
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: PLL LOT
-
W październiku 2026 roku Erywań będzie gospodarzem pierwszego Festiwalu Szachowego w Armenii
- 27.11.2025, 10:52
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Współpraca Google Poland i PAP w realizacji dziennikarskiej misji nakreślonej przez Ryszarda Kapuścińskiego PAP
Współpraca Google Poland i Polskiej Agencji Prasowej zrodziła się z pięknej ambicji i jasnego celu, aby PAP była najlepszą agencją prasową w tej części Europy - podkreśla Magdalena Kotlarczyk, Country Director, Google Poland. Google Poland był partnerem Gali Finałowej siódmej edycji Nagrody PAP im. Ryszarda Kapuścińskiego, Magdalena Kotlarczyk wręczyła nagrody w kategorii foto tego konkursu.- 26.11.2025, 17:13
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ