Pobierz materiał i Publikuj za darmo
CHAM, Szwajcaria, 28 września 2016 /PRNewswire/ - W przeciągu kilku najbliższych lat grupa Boost zaprojektuje i wykona na specjalne zamówienie kolekcjonerskie koncepcje dla branży detalicznej w oparciu o znaki handlowe i prawa autorskie spółki emoji w Europie Zachodniej, Europie Wschodniej, Europie Południowej i w Rosji.
Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20160927/412212
Grupa Boost koncentruje się na produkcji klasycznych i kolekcjonerskich wyrobów promocyjnych korzystając z zastrzyku energii, jakim były kampanie reklamowe z wykorzystaniem Minionów, realizowane przez sieci Carrefour w Hiszpanii i Francji. Kampanie zainicjowano w 2015 roku, a w tym roku zdobyły w Londynie międzynarodową nagrodę Loyalty Award.
Spółka emoji obecnie oferuje w swoim portfolio prawie 4 tys. ikon, które zostały opracowane z myślą o działalności prowadzonej w oparciu o licencję. Oficjalna marka emoji® jest dobrze ugruntowaną i rozpoznawaną na całym świecie marką, której ikony są wykorzystywane przez najbardziej uznanych licencjonowanych partnerów reprezentujących różne branże. Stosowane są w handlu i działalności promocyjnej w programach ukierunkowanych na zatrzymanie klientów, jak również w reklamach.
"Nasz zespół jest niezwykle dumny z pozyskanej ostatnio licencji. Nie ma lepszego sposobu na wyrażanie siebie niż poprzez ikony, ponieważ najzwyczajniej wprowadzają one w dobry nastrój, a nasza działalność marketingowa i kreatywne zespoły już teraz pracują nad realizacją ekscytującego zadania, jakim jest opracowywanie zabawnych pomysłów, gier i rozwiązań cyfrowych - powiedział Mario Schwegler, dyrektor generalny grupy Boost. - Obecnie oferujemy naszym klientom w Europie koncepcje promocyjne marki 360° emoji® mające na celu aktywację klientów sklepów, zwiększenie obrotów oraz zwiększenie średniej wartości zakupów, jakie lądują w koszykach klientów" - dodał.
"Niezmiernie cieszy nas połączenie sił z grupą Boost, która posiada udokumentowane doświadczenie w tworzeniu fantastycznych programów lojalnościowych. Razem ustanowimy oficjalną markę emoji® dla różnych, wieloletnich programów wirtualnych i niewirtualnych nagród. Trwałość to cecha do jakiej dążą nasi partnerzy, a oficjalna marka emoji® spełnia wszystkie wymogi niezbędne by dostarczyć stałej radości i zagwarantować osiągnięcie sukcesu. Wyczekujemy z niecierpliwością rozpoczęcia pierwszej kampanii" - powiedział Marco Hüsges, dyrektor generalny spółki emoji.
Więcej informacji o projektach grupy Boost: http://www.boostgroup.eu/cases-eng/
Wideoklip emoji można obejrzeć na stronie: https://youtu.be/ESJOiHvZMsA
Więcej informacji o programie grupy Boost One-Stop-Shopping: http://www.boostgroup.eu
Dalsze informacje dostępne są na stronie: http://www.emoji-company.com
Źródło: Boost Group
KONTAKT:
Laura Mattiucci
Kierownik ds. marketingu
tel. +41-58-201-94-47
e-mail: laura.mattiucci@boostgroup.ch
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 27.09.2016, 18:16 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |