Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- MR informuje:
204 wnioski na łączną kwotę dofinansowania ponad 12 mln zł złożyli przedsiębiorcy z Polski Wschodniej w jesiennym konkursie z działania „Wzór na konkurencję” Programu Polska Wschodnia (POPW). Do efektywnego rozdysponowania jest 5 mln zł.
– Cieszy fakt, że coraz więcej firm dostrzega ogromne korzyści wynikające ze wzornictwa i chętnie sięga po unijne dotacje – zaznaczył wiceminister rozwoju Adam Hamryszczak. – Dzięki kompleksowemu wsparciu z POPW firmy wzbogacą swoją ofertę o nowe innowacyjne produkty, co przełoży się na wzrost ich konkurencyjności. To jeden z naszych głównych celów, który wyraziliśmy w Strategii na Rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju – dodał.
Konkurs trwał od 5 września do 5 października br. Mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa z Polski Wschodniej ubiegały się o dotację (maksymalnie 100 tys. zł) na przeprowadzenie audytu wzorniczego i opracowanie strategii stworzenia innowacyjnego produktu z wykorzystaniem wzornictwa.
– Realizacja projektu jest dla firm furtką do kolejnej dotacji – zwrócił uwagę wiceszef resortu. Przedsiębiorstwa, które stworzą strategię wzorniczą będą mogły starać się o nawet 3 mln zł na kontynuację swojego przedsięwzięcia, czyli wprowadzenie na rynek innowacyjnego produktu zgodnie z opracowaną strategią. Konkurs dotyczący tego etapu wsparcia potrwa do 28 kwietnia 2017 r.
UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe.(PAP)
kom/ ksi/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.10.2016, 18:26 |
Źródło informacji | MR |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |