Newsletter

Inauguracja 120. targów kantońskich - w 60. rocznicę ich powstania - przyczyniła się do poszerzenia międzynarodowego wpływu tego wydarzenia

18.10.2016, 12:51aktualizacja: 18.10.2016, 12:51

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

GUANGZHOU, Chiny, 17 października 2016 r. /PRNewswire/ - W dniu 15 października obchodzące swoją 60. rocznicę Chińskie Targi Importu i Eksportu, zwane także targami kantońskimi, przywitały gości i wystawców po raz 120. w historii wydarzenia.

Obejmując 1,18 milionów metrów kwadratowych powierzchni wystawowej, teren targów podzielony został na trzy obszary łącznie zajmowane przez 60 250 stoisk, z czego 59 252 znajdowały się w pawilonie narodowym, gdzie 23 938 przedsiębiorstw prezentowało swoje produkty w 16 kategoriach w 50 halach wystawowych. W pawilonie międzynarodowym można było znaleźć 615 firm z ponad 40 krajów i regionów.

Pierwsza faza targów, odbywająca się w dniach od 15 do 19 października, objęła elektronikę i maszynerię, sprzęt oraz produkty na potrzeby branży budowlanej. Druga faza, która będzie miała miejsce między 23 a 27 października będzie przede wszystkim skupiać producentów produktów konsumenckich i podarunkowych, a w ramach trzeciej fazy w dniach 31 października do 4 listopada zaprezentowane zostaną branże odzieżowe i tekstylne, toreb i bagaży, sportu i rekreacji oraz żywności, zaopatrzenia medycznego oraz produktów farmaceutycznych.

Główny nacisk w ramach targów został w tym roku położony na jak najlepsze zagospodarowanie powierzchni wystawowej i stanowisk. Tradycyjne branże, włączywszy budowlankę i produkty budowlane, maszynerię, sprzęt oraz narzędzia, a także odzież, produkty tekstylne i medyczne, mieściły się w 124 strefach produktowych w 27 obszarach wystawowych. W tym samym czasie dostępne były nowe strefy wystawowe skupiające się na rynkach wschodzących takich, jak nowe źródła energii czy produkty dla zwierząt, co z kolei zachęcało marki i firmy z tych branż do uczestnictwa w wydarzeniu.

W ramach 120. edycji targów kantońskich odbędą się także 23 spotkania i wydarzenia, włączywszy szczyty i fora branżowe, pozwalające na analitykę trendów, badanie nowych projektów i innowacyjnych rozwiązań, a także wymianę badań i rozwoju oraz doświadczeń w zakresie brandingu i marketingu.

Ważnym elementem targów była także część projektowa, która gościła szereg wystaw, forów oraz pokazów mody, przyciągając łącznie 94 organizacje związane z projektowaniem z 14 krajów i regionów.

"Targi kantońskie są najbardziej wpływowym wydarzeniem w mediach społecznościowych w branży. Każdego dnia targi obserwuje 600 000 fanów na Facebooku i 20 000 osób w serwisie LinkedIn w aż 7 językach - skomentował rzecznik targów kantońskich Xu Bing. - Przy okazji targów prowadzimy także 16 zdalnych konferencji w 15 krajach, w ramach których zapraszamy odwiedzających do wspólnego odkrywania możliwości biznesowych i partnerów przy dyskusjach na temat różnorakich trendów branżowych. Nieustannie rozwijamy nasz program wymiany zasobów z mediami, który obecnie obejmuje partnerów z 35 organizacji w 21 krajach i regionach. Życzymy wszystkim kupującym i sprzedającym udanych targów kantońskich w 60. rocznicę ich powstania" - dodał rzecznik.

Źródło: Canton Fair

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 18.10.2016, 12:51
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii