Newsletter

INTERSPORT POLSKA SA (33/2016) Szacunkowe wyniki po III kwartale 2016 roku

21.10.2016, 12:46aktualizacja: 21.10.2016, 12:46

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 33/2016

Zarząd INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie informuje, że według wstępnych szacunków Spółka osiągnęła w III kwartale 2016 roku łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 50.810 tys. zł, czyli

o 4,6% niższe w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku, w którym Spółka odnotowała obroty

w wysokości 53.263 tys. zł (sieć INTERSPORT Polska w marcu br. zamknęła dwa sklepy).

Przychody netto ze sprzedaży towarów i usług w poszczególnych miesiącach kształtowały się następująco:

• Lipiec 2016 roku: 18.534 tys. zł (-5,4 % r/r),

• Sierpień 2016 roku: 17.919 tys. zł (-4,1 % r/r),

• Wrzesień 2016 roku: 14.358 tys. zł (-4,2 % r/r).

Pomimo niższych przychodów ze sprzedaży, ale dzięki obniżeniu kosztów prowadzonej działalności oraz poprawie marży procentowej, sieć INTERSPORT Polska S.A. odnotowała w III kwartale br. stratę brutto w wysokości 689 tys. zł, czyli na porównywalnym poziomie jak w III kwartale 2015 r. (było: strata brutto w wysokości 647 tys. zł.).

Narastająco, po trzech kwartałach 2016 roku, Spółka osiągnęła przychody netto ze sprzedaży w wysokości 158.080 tys. zł, czyli o 3,9% mniej w porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku (było: 164.526 tys. zł).

Według wstępnych szacunków po trzech kwartałach br. Spółka osiągnęła:

- stratę brutto w wysokości 1.144 tys. zł (było: zysk brutto 688 tys. zł)

- EBITDA na poziomie 4.929 tys. zł (było: 6.912 tys. zł).

Szczegółowe dane finansowe zostaną opublikowane w raporcie okresowym za III kwartał 2016 roku.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.10.2016, 12:46
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii