Newsletter

Podejmowanie kluczowych decyzji w cyklu życia własności intelektualnej jeszcze prostsze dzięki nowej inicjatywie od Clarivate Analytics

02.11.2016, 11:00aktualizacja: 02.11.2016, 11:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Bogate zasoby bazy Derwent World Patents Index można wykorzystać jeszcze lepiej dzięki inicjatywie Blueprints for Success przedstawionej w tym tygodniu na wirtualnej konferencji klientów Thomson Innovation.

FILADELFIA, 31 października 2016 r. /PRNewswire/ - Firma Clarivate Analytics, były oddział Thomson Reuters specjalizujący się we własności intelektualnej i nauce, ogłosiła inicjatywę Blueprints for Success, czyli nowe podejście do przewodników po produktach, które demonstruje w jaki sposób rozwiązania autorskie firmy wspierają decyzje podejmowane przez klientów każdego dnia. Inicjatywa Blueprints for Success jest teraz częścią Thomson Innovation, wiodącej platformy w zakresie wiadomości na temat własności intelektualnej i współpracy w tym zakresie, która działa na bazie Derwent World Patents Index (DWPI), czyli najbardziej zaufanej bazie patentów na całym świecie.

Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20160929/413983LOGO

Firma Clarivate Analytics cieszy się ponad 50-letnim doświadczeniem w zakresie wspierania klientów w odnajdywaniu odpowiedzi na najbardziej kluczowe pytania przy wykorzystaniu dokładnych, zaawansowanych informacji na temat patentów oraz wiodących na rynku narzędzi analizy danych, które wspierają cały cykl życia własności intelektualnej. Zespół zdobył wiedzę i wypracował najlepsze praktyki, które następnie zostały wykorzystane do stworzenia Blueprints for Success, czyli nowego podejścia do wykorzystania narzędzi własności intelektualnej i edukacji na podstawie danych w oparciu o konkretne potrzeby klientów.

Inicjatywa Blueprints for Success zapewnia wsparcie na całej szerokości branży własności intelektualnej, od ewaluacji projektów badań i rozwoju oraz weryfikacji ogłoszeń o wynalazkach do szacowania zdolności działania w ramach oceny ryzyka przy nowych produktach, wsparcia w procesach sądowych, aż do komercjalizacji i monetyzacji patentów.

„Z radością włączymy Blueprints for Success do rodziny Thomson Innovation - skomentowała Ellen Pinschmidt, globalny dyrektor do spraw innowacji w zakresie własności intelektualnej oraz nauk stosowanych w firmie Clarivate Analytics. - Inicjatywa Blueprints to potężne rozwiązanie w rękach specjalistów do spraw własności intelektualnej, które opiera się na ponad 50 latach naszego doświadczenia. Blueprints to najlepsze praktyki, które jeszcze bardziej podnoszą satysfakcję klienta, przez co nasi klienci są bardziej wydajni i odnoszą większe sukcesy. Rozwiązanie Blueprints pozwala na dopasowanie przepływu pracy do potrzeb klienta oraz zapewnia wsparcie decyzyjne konieczne do podejmowania najlepszych decyzji biznesowych” - dodała dyrektor.

Klienci mogą uzyskać dostęp do Blueprints for Success z platformy Thomson Innovation w trakcie odbywającej się w tym tygodniu wirtualnej konferencji klientów Thomson Innovation.

Clarivate Analytics

Firma Clarivate™ Analytics pozwala zwiększyć tempo innowacji przez zapewnianie sprawdzonych analiz i spostrzeżeń na potrzeby klientów na całym świecie. Klienci firmy mogą odkrywać, chronić i komercjalizować nowe pomysły jeszcze szybciej. Pomagamy klientom już od ponad 60 lat, dawniej jako oddział Thomson Reuters specjalizujący się we własności intelektualnej i nauce. Teraz jesteśmy niezależną firmą zatrudniającą ponad 4 000 pracowników z oddziałami w ponad 100 krajach na całym świecie. Jesteśmy ekspertami, zachowujemy obiektywne podejście i działamy elastycznie. Więcej informacji można znaleźć na stronie Clarivate.com.

Źródło: Clarivate Analytics

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.11.2016, 11:00
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ