Newsletter

Nexen Tire publikuje drugi telewizyjny spot reklamowy na kanale Eurosport

04.11.2016, 09:43aktualizacja: 04.11.2016, 09:43

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- Firma Nexen Tire zaprezentuje nowy spot telewizyjny w 54 europejskich krajach na kanale Eurosport.
<p>- Firma Nexen Tire ma nadzieję na poprawę wizerunku korporacyjnego i podniesienie świadomości marki przez działania marketingowe związane ze sportem.

SEUL, Korea Południowa, 3 listopada 2016 r. /PRNewswire/ - Kierując się zamiarem umocnienia wizerunku na świecie i podniesienia świadomości marki zwłaszcza na rynku europejskim firma Nexen Tire zaprezentuje nową, drugą już reklamę telewizyjną w Europie na kanale Eurosport. Eurosport jest najważniejszym kanałem sportowym w Europie i obejmuje Eurosport 1, Eurosport 2 i Eurosport 2 NEE. Pierwszy spot reklamowy zadebiutował na kanale w roku 2015.

Zdjęcie - http://photos.prnewswire.com/prnh/20161103/435766

*Reklama Nexen Tire Eurosport: https://youtu.be/wkrzBNdLby0

Celem nowego spotu reklamowego jest zaprezentowanie młodego i dynamicznego wizerunku marki Nexen Tire oraz cech produktów zimowych firmy, nawiązując do wydarzeń na scenie sportów zimowych. Nowy 30-sekundowy spot ma zostać opublikowany podczas transmisji sportów zimowych w 54 europejskich krajach i będzie wyświetlany od listopada do marca przyszłego roku. Sześciosekundowa, skrócona wersja spotu zawita na bilbordach w tym samym okresie.

"Po raz kolejny Nexen Tire wykorzysta okazję do podniesienia świadomości marki z wykorzystaniem naszej niezrównanej jakości i wydajności w reklamie telewizyjnej nakierowanej na klientów w całej Europie - skomentował przedstawiciel firmy Nexen Tire. - Poza kampanią reklamową na kanale Eurosport będziemy nadal prowadzić działania marketingowe nawiązujące do sportu w pozostałych zakątkach świata" - dodał przedstawiciel.

We wrześniu tego roku firma Nexen Tire stała się oficjalnym dostawcą opon OE N'FERA RU1 w samochodach Porsche Cayenne. W związku z tak ważnym i będącym powodem do dumy wydarzeniem firma Nexen Tire zasponsorowała sześciosekundową reklamę bilbordową w trakcie odbywającego się od 21 do 31 października wydarzenia Porsche Super Cup transmitowanego przez Eurosport.

Poza dostarczaniem opon OE do Porsche Cayenne firma Nexen Tire jest także dostawcą opon OE na potrzeby firm Hyundai Motor Company, Kia Motors, Ssangyong Motor, Chevrolet, Volkswagen, Fiat Chrysler Automobiles, Automobile Dacia, Renault, SEAT, Mitsubishi Motors, Suzuki Motor Corporation, SKODA Auto i innych marek.

Firma Nexen Tire dalej dąży do rozpowszechnienia wizerunku marki na całym świecie poprzez szereg różnorodnych działań marketingowych związanych ze sportem, tym samym podnosząc świadomość i wartość marki. Poza statusem oficjalnego partnera klubu piłkarskiego Manchester City należącego do Premier League oraz kontraktem reklamowym z włoską ligą Serie A szerokie portfolio działań marketingowych firmy związanych ze sportem obejmuje także współpracę z trzema liczącymi się drużynami baseballowymi ze Stanów Zjednoczonych, zespołem BK Mlada Boleslav należącym do pierwszej ligi hokejowej w Czechach oraz zespołem Chiefs z ligi rugby w Nowej Zelandii.

O Nexen Tire

Powstała w 1942 roku firma Nexen Tire jest globalnym producentem opon z siedzibą w Yangsan w prowincji południowy Gyeongsang i w Seulu, stolicy Korei Południowej. Firma Nexen Tire jest jednym z najszybciej rozwijających się producentów opon na świecie. W lipcu 2015 roku firma współpracowała z 491 salonami dealerskimi w 141 krajach na całym świecie i ma trzy fabryki, z czego dwie w Korei (Yangsan i Changnyeong) i jedną w Qingdao w Chinach. Dodatkowa fabryka w Zatecu w Czechach ma zostać otwarta w roku 2018. Firma Nexen Tire produkuje opony do samochodów osobowych, sportowo-użytkowych oraz lekkich ciężarówek, zachowując przy tym doskonałość projektu i wykorzystując zaawansowane technologie. Firma także specjalizuje się w produkcji opon UHP z zastosowaniem najnowszych rozwiązań technologicznych. Firma Nexen Tire dostarcza opony OE na potrzeby globalnych producentów samochodów w wielu krajach na całym świecie. W 2014 roku firma odebrała aż 4 najważniejsze nagrody za projekty swoich produktów. Jest to osiągnięcie, któremu nie dorównał do tej pory żaden inny producent opon na świecie. Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.nexentire.com.

Źródło: Nexen Tire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 04.11.2016, 09:43
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ