Newsletter

Honor ogłasza kampanię promocyjną Gala w 16 krajach

08.11.2016, 10:03aktualizacja: 08.11.2016, 10:03

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wiodąca e-marka smartfonów planuje największą globalną kampanię promocyjną skierowaną do milionów klientów i fanów na całym świecie.

SHENZHEN, Chiny, 7 listopada 2016 r. /PRNewswire/ - Globalna marka smartfonów Honor ogłosiła szczegóły kampanii promocyjnej Honor Gala, odbywającej się corocznie w całej sieci platform e-handlu marki. Promocja, która rozpocznie się dnia 11 listopada, obejmie wszystkie platformy globalne Honor na całym świecie i będzie wiązała się z licznymi ofertami promocyjnymi, wywołując nieustającą ekscytację wśród klientów w 16 krajach.

Zdjęcie - http://photos.prnewswire.com/prnh/20161107/436627

Zdjęcie - http://photos.prnewswire.com/prnh/20161107/436626

Oferty promocyjne w ramach kampanii Gala będą dostępne na modelach typu Honor 8, Honor 5X i Honor 7, które należą do najbardziej zaawansowanych produktów marki skierowanych do pokolenia Milenium. W ramach dążenia do ulepszenia doświadczenia użytkowników marka Honor wprowadza także wersję beta aktualizacji systemu do Android 7.0. Aktualizacja będzie dostępna do testów w modelu Honor 8, co pozwoli na zebranie opinii użytkowników w trakcie trwania kampanii promocyjnej w USA, Wielkiej Brytanii, Indiach i Francji.

"Różnorodność naszych kanałów dystrybucyjnych, od własnego e-sklepu, przez partnerstwo z największymi firmami w e-handlu takimi, jak Amazon, Ulmart i Flipkart, do naszej obecności w innych kanałach, pomogła nam w osiągnięciu statusu dobrej marki smartfonów w bardzo krótkim okresie czasu - skomentował Gang Zhao, dyrektor działalności zagranicznej w Honor. - Ta inicjatywa współgra z wizją firmy w zakresie nawiązywania jeszcze silniejszych relacji z tak szybko rozwijającą się bazą klientów cyfrowych. Jest także dowodem na nasze sukcesy w ramach sprzedaży online. Nadal będziemy oferować jak największą wartość naszym klientom poprzez globalne kampanie promocyjne" - dodał dyrektor.

Kampania w roku 2016 obejmuje oferty promocyjne na terenie między innymi Belgii, Niemiec, Francji, Włoch, Holandii, Portugalii, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Stanów Zjednoczonych, Arabii Saudyjskiej, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Rosji, Malezji, Indii i Chin.

W ciągu minionych trzech lat marka Honor objęła pozycję lidera wśród e-marek smartfonów i może poszczycić się 6 miliardami dolarów dochodu ze sprzedaży oraz 40 milionami jednostek sprzedanych w 2015 roku. Na dzień dzisiejszy marka Honor ma 60 milionów użytkowników i 90 milionów fanów. Dzięki możliwości prowadzenia działalności na skalę globalną, bez granic geograficznych, marka Honor nieustannie podbija nowe rynki na podstawie modelu biznesowego e-handlu.

Oferty promocyjne według lokalizacji i platformy*

                                                                           

*Szczegóły dostępne na lokalnych stronach*

Honor

Firma Honor jest wiodącą e-marką należącą do grupy Huawei Group. Zgodnie ze sloganem "For the Brave" marka powstała w celu sprostania potrzebom pokolenia cyfrowego poprzez ofertę produktów zoptymalizowanych w internecie, które zapewniają nieporównywalną satysfakcję użytkownika, zachęcają do podejmowania działań, krzewią kreatywność i dodają młodym siły do realizacji marzeń. To właśnie w ten sposób marka Honor wyróżnia się na tle konkurencji, skupiając się na podkreślaniu własnej odwagi koniecznej do wypracowania nowego podejścia i podjęcia kroków niezbędnych do wprowadzenia na rynek najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań.

Źródło: Honor

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.11.2016, 10:03
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ