Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SHENZHEN, Chiny, 7 listopada 2016 r. /PRNewswire/ - Globalna marka smartfonów Honor ogłosiła szczegóły kampanii promocyjnej Honor Gala, odbywającej się corocznie w całej sieci platform e-handlu marki. Promocja, która rozpocznie się dnia 11 listopada, obejmie wszystkie platformy globalne Honor na całym świecie i będzie wiązała się z licznymi ofertami promocyjnymi, wywołując nieustającą ekscytację wśród klientów w 16 krajach.
Zdjęcie - http://photos.prnewswire.com/prnh/20161107/436627
Zdjęcie - http://photos.prnewswire.com/prnh/20161107/436626
Oferty promocyjne w ramach kampanii Gala będą dostępne na modelach typu Honor 8, Honor 5X i Honor 7, które należą do najbardziej zaawansowanych produktów marki skierowanych do pokolenia Milenium. W ramach dążenia do ulepszenia doświadczenia użytkowników marka Honor wprowadza także wersję beta aktualizacji systemu do Android 7.0. Aktualizacja będzie dostępna do testów w modelu Honor 8, co pozwoli na zebranie opinii użytkowników w trakcie trwania kampanii promocyjnej w USA, Wielkiej Brytanii, Indiach i Francji.
"Różnorodność naszych kanałów dystrybucyjnych, od własnego e-sklepu, przez partnerstwo z największymi firmami w e-handlu takimi, jak Amazon, Ulmart i Flipkart, do naszej obecności w innych kanałach, pomogła nam w osiągnięciu statusu dobrej marki smartfonów w bardzo krótkim okresie czasu - skomentował Gang Zhao, dyrektor działalności zagranicznej w Honor. - Ta inicjatywa współgra z wizją firmy w zakresie nawiązywania jeszcze silniejszych relacji z tak szybko rozwijającą się bazą klientów cyfrowych. Jest także dowodem na nasze sukcesy w ramach sprzedaży online. Nadal będziemy oferować jak największą wartość naszym klientom poprzez globalne kampanie promocyjne" - dodał dyrektor.
Kampania w roku 2016 obejmuje oferty promocyjne na terenie między innymi Belgii, Niemiec, Francji, Włoch, Holandii, Portugalii, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Stanów Zjednoczonych, Arabii Saudyjskiej, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Rosji, Malezji, Indii i Chin.
W ciągu minionych trzech lat marka Honor objęła pozycję lidera wśród e-marek smartfonów i może poszczycić się 6 miliardami dolarów dochodu ze sprzedaży oraz 40 milionami jednostek sprzedanych w 2015 roku. Na dzień dzisiejszy marka Honor ma 60 milionów użytkowników i 90 milionów fanów. Dzięki możliwości prowadzenia działalności na skalę globalną, bez granic geograficznych, marka Honor nieustannie podbija nowe rynki na podstawie modelu biznesowego e-handlu.
Oferty promocyjne według lokalizacji i platformy*
*Szczegóły dostępne na lokalnych stronach*
Honor
Firma Honor jest wiodącą e-marką należącą do grupy Huawei Group. Zgodnie ze sloganem "For the Brave" marka powstała w celu sprostania potrzebom pokolenia cyfrowego poprzez ofertę produktów zoptymalizowanych w internecie, które zapewniają nieporównywalną satysfakcję użytkownika, zachęcają do podejmowania działań, krzewią kreatywność i dodają młodym siły do realizacji marzeń. To właśnie w ten sposób marka Honor wyróżnia się na tle konkurencji, skupiając się na podkreślaniu własnej odwagi koniecznej do wypracowania nowego podejścia i podjęcia kroków niezbędnych do wprowadzenia na rynek najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań.
Źródło: Honor
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 08.11.2016, 10:03 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |