Newsletter

REDAN SA (41/2016) Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w październiku 2016 r.

09.11.2016, 07:02aktualizacja: 09.11.2016, 07:02

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 41/2016

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w październiku 2016 r. wyniosła 62 mln zł i była o 12% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 491 mln zł i była wyższa o 12% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec października wyniosła 133,3 tys. m2, co oznacza wzrost o 15% w odniesieniu do października 2015.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w październiku 2016 r. wyniósł 37 mln zł co oznacza wzrost o 18% w porównaniu do października roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 296 mln zł i była 20% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sieć Textilmarket na koniec października składała się z 385 sklepów własnych o łącznej powierzchni 91,8tys. m2, która była 24% wyższa niż na koniec października 2015.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w październiku 2016 wyniosły 1 mln zł co oznacza wzrost o 56% w stosunku do października 2015 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła 7 mln zł i była o 52% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w październiku 2016 r. wyniosła 25 mln zł i była wyższa o 5% niż w październiku poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 195 mln zł i była o 2% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 41,5 tys. m2, tj. była na poziomie 2% niższym niż w październiku 2015 r.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w październiku 2016 wyniosły 3 mln zł co oznacza wzrost o 17% w stosunku do października 2015 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 27 mln zł i była o 13% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.11.2016, 07:02
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ