Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Pierwszy sklep stacjonarny NEONET powstał we Wrocławiu w 2003 roku. Od tamtej pory sieć stawia sobie za cel fachowe doradztwo w zakresie wyboru elektroniki, telewizorów, komputerów, akcesoriów gospodarstwa domowego, którym dzieli się zarówno z klientami indywidualnymi, jak i biznesowymi.
Zaufanie do sieci, bogaty asortyment i konkurencyjne ceny sprawiają, że każdego dnia sklepy NEONET odwiedzają dziesiątki tysięcy konsumentów. Z kolei wysoki poziom usług i najwyższą jakość obsługi potwierdzają liczne nagrody i wyróżnienia. W tym m.in. Gwiazda Jakości Obsługi, Diamenty Forbesa, Złoty Laur Konsumenta, tytuł Created In Poland Superbrands czy 1. miejsce w rankingu Daymakerindex w kategorii sieci AGD/RTV.
NEONET posiada blisko 300 salonów sprzedaży w całym kraju, a ich liczba z roku na rok rośnie. Klienci mogą tutaj nabyć markowe produkty w atrakcyjnych cenach, skorzystać z zakupów na raty oraz z wachlarza bogatej oferty usług dodatkowych takich jak: dostawa sprzętu do domu, montaż czy konfiguracja.
Grupa NEONET od wielu lat angażuje się w działania charytatywne i kampanie społeczne, wspierając m.in. Fundację Rozwoju Kardiochirurgii im. Zbigniewa Religi w Zabrzu w walce o zdrowe serca najmłodszych pacjentów czy ogólnopolski projekt Szlachetna Paczka. Ponadto chętnie uczestniczy w życiu codziennym mieszkańców miast i miasteczek, w których posiada swoje sklepy, finansując i wspierając tamtejsze, lokalne inicjatywy.
Ale NEONET to nie tylko salony sprzedażowe. Sieć posiada również sklep internetowy Neonet.pl. Blisko 70% klientów internetowych wybrało już usługę Click & Collect, dzięki której mogą oni dokonywać zakupów drogą elektroniczną, a następnie bezpłatnie odbierać produkty w dowolnym sklepie stacjonarnym NEONET.
Z okazji swoich 13. urodzin NEONET przygotował dla wszystkich urodzinowe mega okazje: cenowe hity, wysokie rabaty, pakiety usług za złotówkę, promocje typu cashback i wiele innych.
Grupa NEONET jest jednym z liderów rynku AGD, RTV, IT, akcesoria i multimedia. Powstała w 1991 roku w Polsce i obecnie skupia sieć blisko 300 salonów sprzedaży w całym kraju. Oferuje najwyższej klasy markowe produkty zarówno w swoich sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie internetowym: www.neonet.pl. Misją Grupy NEONET jest, by Klienci dokonali najlepszego dla siebie wyboru sprzętu RTV, AGD i IT oraz mogli w pełni cieszyć się jego funkcjonalnością. Wysoki poziom usług i zaufanie Klientów przyniosły Grupie NEONET wiele znaczących nagród i wyróżnień, m.in. Gwiazda Jakości Obsługi, Laur Klienta i Konsumenta czy tytuł Created in Poland Superbrands. W 2016 roku NEONET dołączył do międzynarodowej grupy zakupowej E-Square.
KONTAKT:
Katarzyna Maciaszczyk-Sobolewska
tel. kom. +48 696 402 272
e-mail: katarzyna.maciaszczyk@neoidea.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 09.11.2016, 10:13 |
Źródło informacji | NEONET |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT