Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Podstawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zarząd IMS S.A. ("Spółka", "Emitent") przekazuje w załączeniu korektę prognozy wyników Grupy Kapitałowej IMS na 2016 rok opublikowanej raportem bieżącym ESPI nr 27/2016 z dnia 23 maja 2016 r. Obniżenie prognoz wyników Grupy IMS wynika z niższych od spodziewanych przychodów reklamowych. Publikacja korekty prognoz spowodowana jest istotną zmianą (o co najmniej 10%) przynajmniej jednego z prognozowanych parametrów wynikowych (w tym wypadku trzech: EBIT, EBITDA i zysk netto przypisany akcjonariuszom jednostki dominującej).
Zarząd Emitenta podtrzymuje jednocześnie opublikowane ww. raportem ESPI nr 27/2016 prognozy średnioterminowe na lata 2017 - 2019. W ocenie Zarządu niższe od oczekiwanych w roku 2016 przychody z tytułu usług reklamowych to jednorazowe wydarzenie niestanowiące trwałego trendu i nie będące mieć istotnego wpływu na wyniki w przyszłych okresach, w dużej mierze dzięki stale rosnącej liczbie lokalizacji abonamentowych. Zarząd Emitenta wskazuje, że podobna sytuacja (korekta prognoz) miała miejsce w roku 2012. Raportem EBI nr 19/2012 z dnia 9 listopada 2012 roku Spółka skorygowała prognozy na 2012 rok także z powodu słabszych od oczekiwań przychodów reklamowych. Nie przeszkodziło to jednak w dynamicznym wzroście przychodów i zysków Grupy IMS w latach 2013 - 2015 oraz realizacji bądź przekraczania prognoz wyników publikowanych na każde z tych lat.
Zarząd Emitenta podtrzymuje także w roku 2016 i latach kolejnych, realizację polityki dywidendy obowiązującej w Grupie, która mówi o corocznym rekomendowaniu walnemu zgromadzeniu do wypłaty co najmniej 60% skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Data publikacji | 16.11.2016, 19:11 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |