Pobierz materiał i Publikuj za darmo

"Czarny Piątek" ma czas po Dniu Dziękczynienia w Stanach Zjednoczonych. Nazwa wywodzi się od koloru atramentu używanego przez sprzedawców. Od tego dnia mieli oni przestać używać czerwonego, którym zapisywali straty w bilansie sprzedaży i zastępować go czarnym, za pomocą którego wpisywali wyłącznie ogromne zyski. Jak wskazują badania Amerykańskiej Krajowej Federacji Sprzedawców Detalicznych, jest to rzeczywiście prawda. Amerykanie tylko w ten jeden dzień potrafią wydać połowę oszczędności przeznaczonych na świąteczne prezenty. W "Czarny Piątek" sklepy bywają otwarte przez 24 godziny.
Ale "Black Friday" znany jest nie tylko w USA, Kanadzie czy Wielkiej Brytanii. Polskie sklepy również przyłączają się do tego trendu.
"Podobnie jak rok temu, tak i w tym roku we wszystkich sklepach sieci NEONET klientów w 'Czarny Piątek' powitają kilkudziesięcioprocentowe obniżki. Wiele osób czeka właśnie na ten jeden dzień w roku, aby nabyć markowe produkty, które normalnie trzeba by było kupić w dużo wyższych cenach" - mówi Katarzyna Maciaszczyk-Sobolewska, brand manager NEONET, ogólnopolskiej sieci sklepów z elektroniką, sprzętem AGD i komputerami.
"Black Friday" w Stanach Zjednoczonych to już nie tylko akcja marketingowa czy sprzedażowa. To, można rzec, już tradycja, istotny element tamtejszej kultury. Dziś w Ameryce nikt nie wyobraża sobie końcówki listopada bez szaleństwa wyprzedaży. Globalny charakter tego święta sprawia, że i w Polce klienci nie będą narzekać na brak okazji cenowych.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 23.11.2016, 14:57 |
Źródło informacji | NEONET |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Woda staje się kluczowym czynnikiem determinującym inwestycje PAP
- 14.05.2025, 16:23
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Niebieski Ład: woda może stać się źródłem przewagi konkurencyjnej polskiego rolnictwa PAP
„Niebieski Ład UE” to kompleksowa, wielosektorowa strategia wodna. „Ta rewolucyjna inicjatywa powinna być jak najszybciej wdrożona w życie, by zapobiec negatywnym skutkom niedoboru wody w krajach członkowskich UE” - przekonywał Marek Kowalski, przewodniczący Federacji Przedsiębiorców Polskich (FPP) podczas „Blue Deal Congress. Changing the future”, którego organizatorem była FPP.- 14.05.2025, 16:01
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Prof Dr Klemens Joos back as CEO of the EUTOP Group
- 14.05.2025, 15:15
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ