Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 42/2016 z 4 października 2016 roku w sprawie podsumowania emisji akcji serii M Zarząd Adiuvo Investments S.A. (Spółka) przekazuje informacje nt. ostatecznych kosztów poniesionych przez Spółkę w związku z emisją akcji serii M.
Łączne koszty związane z ofertą akcji serii M wyniosły 622 tys. zł w tym:
a) koszty przygotowania i przeprowadzenia oferty z uwzględnieniem kosztów doradztwa i oferowania - 620 tys. zł;
b) inne koszty przeprowadzenia oferty (w związku z ofertą nie został sporządzony prospekt emisyjny) - 2 tys. zł
c) koszty wynagrodzenia subemitentów, dla każdego oddzielnie - nie dotyczy;
d) koszty promocji oferty - nie dotyczy.
Koszty emisji zostały ujęte w sprawozdaniach finansowych Emitenta zgodnie z zasadami rachunkowości wskazanymi w Międzynarodowych Standardach Sprawozdawczości Finansowej. Całkowite koszty emisji, w skład których ujęto koszty notarialne, koszty opłat na rzecz GPW i KDPW oraz koszty oferowania mające charakter wynagrodzenia od sukcesu zostały rozliczne poprzez zmniejszenie kapitału zapasowego Emitenta powstałego z nadwyżki wartości emisyjnej wyemitowanych akcji nad ich wartością nominalną.
Średni koszt przeprowadzenia oferty publicznej akcji serii M przypadający na jedną akcję wynosi 0,85 zł.
Szczegółowa podstawa prawna:
§ 33 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 25.11.2016, 21:28 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |