Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Warszawa, 5 grudnia 2016 r. - Związek Dużych Rodzin 3+, największa w Polsce organizacja skupiająca rodziny wielodzietne, oraz notowany na warszawskiej giełdzie Eurocash S.A. podpisały porozumienie o długoletniej współpracy. Eurocash oraz ZDR 3+ będą współpracowały zarówno na poziomie lokalnym, jak i ogólnopolskim. Eurocash będzie promował działalność ZDR 3+. Planowane są wspólne akcje marketingowe i promocyjne.
"Porozumienie o współpracy ze Związkiem Dużych Rodzin ma dla nas szczególne znaczenie, zwłaszcza, że docelowo będzie ono służyło promocji wartości rodzinnych. Wiemy, że u wielu naszych klientów zaopatrują się konsumenci z rodzin wielodzietnych. Wielu naszych franczyzobiorców i partnerów ma rodziny z co najmniej trójką dzieci. Promowanie tych wartości, zwłaszcza w obecnej sytuacji demograficznej kraju, ma dla nas znaczenie wręcz strategiczne" - powiedział Jacek Owczarek, członek zarządu Eurocash S.A.
Grupa Eurocash jest kluczowym partnerem niezależnego polskiego handlu, wspierając go w budowaniu konkurencyjności wobec międzynarodowych sieci dyskontów i hipermarketów. Wsparcie to realizowane jest poprzez inwestycje w centra dystrybucyjne, optymalizację dystrybucji, zapewnianie narzędzi edukacyjnych oraz marketingowych, czy też poprzez fundowanie stypendiów naukowych dla dzieci właścicieli sklepów i ich pracowników. Kluczowym kierunkiem strategicznym Grupy Eurocash jest obecnie wsparcie polskich handlowców w budowaniu profesjonalnych przedsiębiorstw detalicznych atrakcyjnych dla kolejnych pokoleń.
Umowa o współpracy z ZDR 3+ przewiduje takie działania, jak: promocje sprzedażowe dedykowane rodzinom wielodzietnym, wzajemne wsparcie komunikacyjne ZDR i Grupy Eurocash, obecność marek Eurocash na wydarzeniach ZDR w całej Polsce czy wreszcie wsparcie finansowe na cele statutowe Związku. Markami, które w pierwszym okresie współpracy będą realizować działania dedykowane członkom Związku są: sklep internetowy Frisco.pl oraz Delikatesy Centrum.
"Dla nas, Związku Dużych Rodzin 3+, bardzo ważne było, że Eurocash jest polską spółką, która współpracuje z tysiącami polskich drobnych przedsiębiorców, często firm rodzinnych, w całej Polsce. Razem z nimi chcemy działać na rzecz rodzin wychowujących dzieci oraz promować pozytywny obraz rodziny, docierając wszędzie tam, gdzie znajdują się tak liczne placówki prowadzone przez polskich przedsiębiorców wspieranych przez Eurocash. Duża rodzina to nie ‘problem społeczny’ wymagający rozwiązania, ale przede wszystkim suma oczywistych korzyści dla całego społeczeństwa, w tym także dla gospodarki, bo duża rodzina to także duży konsument i środowisko, w którym dorastają następcy dzisiejszych polskich przedsiębiorców" - powiedziała Joanna Krupska, prezes Związku Dużych Rodzin 3+.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 06.12.2016, 12:41 |
Źródło informacji | Bridge Sp. z o.o. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Tauron Ciepło: w transformacji ciepłownictwa największym wyzwaniem jest stabilna legislacja PAP
W ocenie Marcina Staniszewskiego, prezesa zarządu Tauron Ciepło, największym wyzwaniem w transformacji energetycznej ciepłownictwa są stabilne i przewidywalne przepisy prawne. „Jeżeli mamy zainwestować 5 mld zł na transformację w ciągu kilku najbliższych lat, musimy wiedzieć w jakim zakresie możemy wykorzystać technologię produkcji ciepła z biomasy, czy jak będzie się kształtowało wsparcie dla technologii Power to Heat” – mówił Marcin Staniszewski podczas VI Kongresu Ciepłownictwa w Nałęczowie.- 23.06.2025, 13:23
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Czy Polska jest gotowa na nowe megamiasto? Eksperci komentują wyzwania dla samorządowców
Jak sprostać wyzwaniom demograficznym, gospodarczym i społecznym, przed którymi stoją dziś polskie miasta? Czy budowa nowoczesnej metropolii o cechach megamiasta może być odpowiedzią na te potrzeby? Takie pytania stawiali sobie uczestnicy debaty „Czy w Polsce powinno powstać nowe megamiasto?”, zorganizowanej przez Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolię (GZM) w Centrum Prasowym PAP.- 23.06.2025, 12:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia
-
Image
PGE Energia Cieplna: przeinwestowanie przekłada się na ceny ciepła dla odbiorców PAP
W opinii Grzegorza Krystka, prezesa PGE Energia Cieplna, w ciepłownictwie przeinwestowanie przekłada się na ceny ciepła dla odbiorców. „Chcielibyśmy te ceny utrzymywać na rozsądnym poziomie. Dlatego inwestujemy w OZE: pompy ciepła i technologię Power to Heat. Natomiast te technologie jeszcze nie są na tyle dojrzałe, żeby zastąpić węgiel. Dlatego paliwem przejściowym jest i pewnie jeszcze przez chwilę pozostanie gaz ziemny” – zaznaczył Grzegorz Krystek podczas VI Kongresu Ciepłownictwa w Nałęczowie.- 23.06.2025, 12:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ