Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Warszawa, 5 grudnia 2016 r. - Związek Dużych Rodzin 3+, największa w Polsce organizacja skupiająca rodziny wielodzietne, oraz notowany na warszawskiej giełdzie Eurocash S.A. podpisały porozumienie o długoletniej współpracy. Eurocash oraz ZDR 3+ będą współpracowały zarówno na poziomie lokalnym, jak i ogólnopolskim. Eurocash będzie promował działalność ZDR 3+. Planowane są wspólne akcje marketingowe i promocyjne.
"Porozumienie o współpracy ze Związkiem Dużych Rodzin ma dla nas szczególne znaczenie, zwłaszcza, że docelowo będzie ono służyło promocji wartości rodzinnych. Wiemy, że u wielu naszych klientów zaopatrują się konsumenci z rodzin wielodzietnych. Wielu naszych franczyzobiorców i partnerów ma rodziny z co najmniej trójką dzieci. Promowanie tych wartości, zwłaszcza w obecnej sytuacji demograficznej kraju, ma dla nas znaczenie wręcz strategiczne" - powiedział Jacek Owczarek, członek zarządu Eurocash S.A.
Grupa Eurocash jest kluczowym partnerem niezależnego polskiego handlu, wspierając go w budowaniu konkurencyjności wobec międzynarodowych sieci dyskontów i hipermarketów. Wsparcie to realizowane jest poprzez inwestycje w centra dystrybucyjne, optymalizację dystrybucji, zapewnianie narzędzi edukacyjnych oraz marketingowych, czy też poprzez fundowanie stypendiów naukowych dla dzieci właścicieli sklepów i ich pracowników. Kluczowym kierunkiem strategicznym Grupy Eurocash jest obecnie wsparcie polskich handlowców w budowaniu profesjonalnych przedsiębiorstw detalicznych atrakcyjnych dla kolejnych pokoleń.
Umowa o współpracy z ZDR 3+ przewiduje takie działania, jak: promocje sprzedażowe dedykowane rodzinom wielodzietnym, wzajemne wsparcie komunikacyjne ZDR i Grupy Eurocash, obecność marek Eurocash na wydarzeniach ZDR w całej Polsce czy wreszcie wsparcie finansowe na cele statutowe Związku. Markami, które w pierwszym okresie współpracy będą realizować działania dedykowane członkom Związku są: sklep internetowy Frisco.pl oraz Delikatesy Centrum.
"Dla nas, Związku Dużych Rodzin 3+, bardzo ważne było, że Eurocash jest polską spółką, która współpracuje z tysiącami polskich drobnych przedsiębiorców, często firm rodzinnych, w całej Polsce. Razem z nimi chcemy działać na rzecz rodzin wychowujących dzieci oraz promować pozytywny obraz rodziny, docierając wszędzie tam, gdzie znajdują się tak liczne placówki prowadzone przez polskich przedsiębiorców wspieranych przez Eurocash. Duża rodzina to nie ‘problem społeczny’ wymagający rozwiązania, ale przede wszystkim suma oczywistych korzyści dla całego społeczeństwa, w tym także dla gospodarki, bo duża rodzina to także duży konsument i środowisko, w którym dorastają następcy dzisiejszych polskich przedsiębiorców" - powiedziała Joanna Krupska, prezes Związku Dużych Rodzin 3+.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 06.12.2016, 12:41 |
| Źródło informacji | Bridge Sp. z o.o. |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Polskie Addepto dołącza do globalnej ligi AI. KMS Technology przejmuje spółkę
Addepto, polska firma konsultingowa specjalizująca się w sztucznej inteligencji i danych, została przejęta przez KMS Technology - amerykańską spółkę z obszaru Digital Engineering, Data i AI. Przejęcie wzmacnia globalne kompetencje KMS w obszarze AI i data-driven solutions, jednocześnie otwierając przed Addepto nowe możliwości skalowania działalności na rynkach międzynarodowych.- 22.12.2025, 16:23
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Addepto
-
Digital Subsidiary of Austrian State Printing Company Wins Infrastructure Tender for German EU Digital Identity Wallet
• youniqx Identity, a digital subsidiary of the Austrian State Printing Company (OSD), has won a Europe-wide tender, together with partner companies, for the infrastructure of the German EU Digital Identity Wallet (EUDI-Wallet).
• EU member states are required by EU regulations to provide a national version of an EU-wide valid EUDI-Wallet by the end of 2026.
• Citizens will be able to use the EUDI-Wallet to prove their personal identity throughout the EU.- 22.12.2025, 15:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ