Newsletter

Business Wire i Agility PR Solutions w nowym przedsięwzięciu na rzecz branży informacyjnej

07.12.2016, 11:13aktualizacja: 07.12.2016, 11:13

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NOWY JORK - (BUSINESS WIRE) - Business Wire i Agility PR Solutions ogłosiły zawarcie nowego strategicznego przedsięwzięcia w celu udoskonalenia rozwiązań dla branży informacyjnej w zakresie rozprowadzania i monitorowania informacji oraz analityki mediów. Tym samym Business Wire poszerza swoją już i tak bogatą ofertę narzędzi informacyjnych, oferując klientom kompleksowe i wydajne rozwiązanie, dzięki któremu będą mogli monitorować swoją obecność w różnych mediach w ramach kampanii informacyjnych.

Pełna wersja komunikatu z materiałami multimedialnymi znajduje się na stronie: http://www.businesswire.com/news/home/20161206005339/en/

"Business Wire w dalszym ciągu na pierwszym miejscu stawia potrzeby klientów. Dzięki nowemu partnerstwu z Agility PR Solutions będą oni mogli udoskonalić swoje kampanie informacyjne, docierając do właściwych dziennikarzy i opiniotwórców, będąc na bieżąco z najważniejszymi zjawiskami w branży oraz mierząc faktyczną skuteczność ich komunikatów medialnych" - mówiła dyrektor generalna Business Wire Cathy Baron Tamraz.

Firma Agility PR Solutions, obecnie kontrolowana przez spółkę Innodata (NASDAQ:INOD), zgromadziła od 2003 r. silną bazę klientów, którzy zaufali jej rozwiązaniom w zakresie baz danych, monitorowania i analityki mediów.

"Przedsięwzięcie z Business Wire zapowiada się bardzo obiecująco. Zaowocuje ono dla klientów kompleksowym rozwiązaniem komunikacyjnym w zakresie rozprowadzania informacji, docierania do właściwych przedstawicieli mediów oraz monitorowania mediów. Nasze wspólne rozwiązania będą się wzajemnie uzupełniać, przyczyniając się do powodzenia strategii informacyjnych i wizerunkowych opracowywanych przez specjalistów PR" - oznajmił dyrektor generalny Agility PR Solutions Martin Lyster.

Strategiczne partnerstwo Agility PR Solutions i Business Wire zapewni klientom następujące możliwości:

  • Wyszukiwanie opiniotwórców: możliwość przeszukiwania bazy danych medialnych Agility™ zawierającej prawie 800 tys. zweryfikowanych kontaktów w ponad 200 państwach oraz tworzenia zindywidualizowanych katalogów kontaktów. Dodatkowe informacje - np. tematyka, którą zajmuje się dziennikarz oraz sposób, w jaki można go zachęcić do napisania artykułu - pozwolą klientom Business Wire strategicznie dobierać pozycje prasowe, w których chcą się pojawić, oraz śledzić pojawiające się w nich komunikaty i wiadomości na ich temat.
  • Usprawnienie komunikacji: uzupełnienie usług Business Wire o zindywidualizowany dostęp do kluczowych opiniotwórców, zintegrowaną funkcję Agility w zakresie wysyłania e-maili i narzędzi planowania spotkań. Sygnalizacja otwarcia wiadomości e-mail przez adresata pozwalająca na sprawniejsze nawiązanie kontaktu.
  • Monitorowanie relacji w mediach. Dzięki współpracy Business Wire i Agility PR Solutions klienci zyskają bogatą ofertę nowych możliwości w zakresie kompleksowej samoobsługi monitoringu mediów. Śledzenie najpopularniejszych tematów, nastrojów klienta, wskaźnika intensywności kampanii (ang. Share of Voice), a także działalności konkurencji i aktywności w mediach społecznościowych.
  • Mierzenie efektów: zintegrowane rozwiązania w zakresie raportowania pozwolą klientom na dokonywanie oceny powodzenia ich działań informacyjnych oraz pozyskiwanie praktycznych informacji na temat ich skuteczności w oparciu o szablonowe albo zindywidualizowane sprawozdania.

Kluczowe znaczenie w nowym projekcie Business Wire and Agilit PR Solutions ma ich nieprzeciętne zaangażowanie w obsługę klienta. Klienci korzystający z nowych usług informacyjnych mogą liczyć na wsparcie Agility PR Solutions, która zrobi wszystko, by ich inwestycja przyniosła maksymalne korzyści.

Firmy dopełniły już formalności i są gotowe, by od 2017 r. pomagać klientom w budowaniu i kształtowaniu ich strategii informacyjnych zarówno na bieżący rok, jak i na przyszłość.

Business Wire:

Business Wire, spółka należąca do Berkshire Hathaway, to jedna z największych firm na świecie oferujących usługi publikacji informacji prasowych i komunikatów prasowych wydawanych przez spółki giełdowe w ramach obowiązku informacyjnego (regulatory disclosure). Z usług Business Wire korzystają specjaliści z branży investor relations i public relations, a także marketingowcy i osoby odpowiedzialne za politykę publiczną, aby rozpowszechniać ważne wiadomości rynkowe i materiały multimedialne, prowadzić internetowe serwisy prasoweserwisy internetowe Investor Relations, a także budować platformy marketingu treści, zapewniać aktywny udział i analizę odbiorców w celu usprawnienia interakcji z docelowymi rynkami. Założona w 1961 firma Business Wire to zaufany partner agencji prasowych, dziennikarzy, inwestorów i organów regulacyjnych. Przekazuje ona informacje bezpośrednio do redakcji i największych agencji informacyjnych za pośrednictwem opatentowanej sieci NX Network. Business Wire posiada 29 placówek na całym świecie, aby sprostać potrzebom zarówno specjalistów z branży informacyjnej, jak i ogółu społeczeństwa. W 2015 r. Business Wire rozpoczęła współpracę z Al Roker Entertainment, w ramach której powstał projekt BizWireTV - emitowany w internecie co dwa tygodnie program informacyjny poświęcony najpopularniejszym w danym okresie komunikatom prasowym.

Więcej informacji na temat trendów branżowych znaleźć można w serwisach BusinessWire.comTempo, a także śledząc profil na Twitterze: @businesswire albo na Facebooku.

Pod tym linkiem możliwa jest subskrypcja mobilnych powiadomień z Business Wire.

Agility PR Solutions

Agility PR Solutions dostarcza rozwiązania z zakresu baz danych, monitorowania i analityki mediów, usprawniając realizację strategii komunikacyjnych. Od założenia w 2003 r. firmie udało się zbudować bazę klientów, którzy korzystają z jej narzędzi i usług na potrzeby wyszukiwania opiniotwórców, usprawniania komunikacji, monitorowania materiałów medialnych i mierzenia rezultatów. Agility PR Solutions, spółka zależna Innodata (NASDAQ:INOD), kładzie nacisk na zadowolenie każdego klienta. Najlepiej świadczą o tym statystyki - spółka ma jeden z najwyższych w branży wskaźników utrzymania klienta. Więcej informacji można znaleźć na www.agilitypr.com albo śledząc nasz profil na Twitterze (@agilityprs).

Wersja źródłowa komunikatu na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20161206005339/en/

Źródło: Business Wire

KONTAKT:

Business Wire

Scott Fedonchik

wiceprezes ds. marketingu

tel. +1 212-752-9600

e-mail: Scott.fedonchik@businesswire.com

lub

Agility PR Solutions

Dawn Smeaton

dyrektor ds. marketingu

tel. +1 613-762-8483

e-mail: dawn.smeaton@agilitypr.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.12.2016, 11:13
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ