Newsletter

REDAN SA (42/2016) Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w listopadzie 2016 r.

08.12.2016, 07:20aktualizacja: 08.12.2016, 07:20

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 42/2016

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w listopadzie 2016 r. wyniosła 54 mln zł i była o 10% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 545 mln zł i była wyższa o 12% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec listopada wyniosła 138,3 tys. m2, co oznacza wzrost o 16% w odniesieniu do listopada 2015.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w listopadzie 2016 r. wyniósł 33 mln zł co oznacza wzrost o 21% w porównaniu do listopada roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 329 mln zł i była o 20% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sieć Textilmarket na koniec listopada składała się z 395 sklepów własnych o łącznej powierzchni 96,3 tys. m2, która była o 26% wyższa niż na koniec listopada 2015.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w listopadzie 2016 wyniosły 1 mln zł co oznacza wzrost o 51% w stosunku do listopada 2015 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła 8 mln zł i była o 52% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w listopadzie 2016 r. wyniosła 21 mln zł i była niższa o 5% niż w listopadzie poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 216 mln zł i była o 2% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 42,0 tys. m2, tj. była na poziomie o 2% niższym niż w listopadzie 2015 r.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w listopadzie 2016 wyniosły 3 mln zł co oznacza wzrost o 9% w stosunku do listopada 2015 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 30 mln zł i była o 13% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.12.2016, 07:20
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ