Pobierz materiał i Publikuj za darmo

"Chcielibyśmy zminimalizować problem jakim jest zaśmiecanie skrzynek pocztowych i klatek schodowych gazetkami i ulotkami" - mówi Adam Puciata, prezes zarządu CTRL System, krajowego lidera dystrybucji promocyjnych.
Krakowska spółka zamierza od przyszłego roku wprowadzić tzw. pakietowanie przesyłek. "W innych krajach to rozwiązanie funkcjonuje od wielu lat i niezmiennie cieszy się tam popularnością zarówno wśród konsumentów, jak i handlowców" - wyjaśnia Adam Puciata.
Co to jest pakietowanie?
Pakietowanie polega na zapakowaniu w jedną foliową kopertę kilku wydawnictw promocyjnych (np. gazetek sieci handlowych) i wzbogacenie takiego zestawu dodatkowymi próbkami produktów, kuponami rabatowymi itp.
Takie potraktowanie - zdawałoby się z definicji niemożliwego do uporządkowania tematu - budzi zadowolenie każdej z zainteresowanych stron. Konsumenci zyskują porządek w skrzynce, na klatce schodowej, a i również darmowe próbki produktów. Natomiast sieci handlowe i inni reklamodawcy mają pewność, że ich materiały reklamowe w tzw. pakiecie będą estetycznie zapakowane, nieuszkodzone przez np. deszcz i co najważniejsze trafią do większej liczby klientów a niżeli pojedyncze gazetki.
Pakietowanie przekłada się na wyższą skuteczność dotarcia do potencjalnych klientów. Jak pokazują badania, konsumenci są bardziej skłonni do przejrzenia zawartości tzw. pakietu, niż pojedynczej gazetki reklamowej.
Kiedy skończy się bałagan w naszych skrzynkach?
"Jesteśmy po pierwszych rozmowach z klientami i otrzymaliśmy już pierwsze deklaracje udziału w tak poprowadzonej dystrybucji" - podsumowuje Adam Puciata.
KONTAKT:
Ewa Szul-Skjoeldkrona
tel. +48 502 179 440
e-mail: ewa.szul-skjoeldkrona@futurama.ci
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 12.12.2016, 17:22 |
Źródło informacji | CTRL System |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Port Gdańsk na EKG 2025: porty morskie to miejsca kreacji pieniądza z podatków i miejsc pracy PAP
Polskie porty - jakie są, czy dotarły już do szczytu swoich możliwości przeładunkowych, a może Polsce potrzebny jest jeszcze jeden duży port morski? Na te i inne kluczowe pytania odpowiadali eksperci z branży morskiej i infrastrukturalnej podczas emocjonującego panelu dyskusyjnego na 17. Europejskim Kongresie Gospodarczym, który rzucił nowe światło na przyszłość polskiej logistyki i transportu morskiego.- 25.04.2025, 16:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
PZU: to był wyjątkowy kwartał
Komentarz Macieja Galińskiego, zarządzającego funduszem DFE PZU, dyrektora Biura Inwestycyjnego PTE PZU.- 25.04.2025, 16:25
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PZU
-
Image
Prezes Grupy PTWP: to była rekordowa edycja Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach PAP
1200 wyjątkowych prelegentów, 180 inspirujących sesji tematycznych i rekordowa frekwencja (niemal 18 tys. zarejestrowanych uczestników) - 17. Europejski Kongres Gospodarczy w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach przez ostatnie trzy dni stanowił centrum debaty o kwestiach kluczowych dla przyszłości Polski, UE i całego świata.- 25.04.2025, 16:08
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ