Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Spółki Próchnik S.A. ("Spółka") informuje, że w ramach realizacji przyjętych założeń nowej strategii Spółki w zakresie rozwoju segmentu online, o których Spółka poinformowała w Raporcie Bieżącym nr 24/2016 z dnia 15 listopada 2016 r., w dniu 19 grudnia 2016 r. podpisała z Anną Marynowską prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą E-LADY Anna Marynowska z siedzibą w Zielonej Górze ("Przedsiębiorca") list intencyjny. Przedsiębiorca w ramach swojej działalności prowadzi sklep internetowy pod adresem: www.e-lady.pl z odzieżą damską, męską.
Przedmiotem listu jest ustalenie zasad, w oparciu o które zostanie przeprowadzona ewentualna transakcja zakupu przez Spółkę praw do sklepu, przy czym na moment zawarcia listu intencyjnego Strony nie ustaliły jeszcze, czy sklep będzie zakupiony bezpośrednio od Przedsiębiorcy jako przedsiębiorstwo lub jego część w rozumieniu art. 551 Kodeksu cywilnego, czy też Spółka zakupi od Przedsiębiorcy udziały/akcje spółki kapitałowej powstałej w wyniku przekształcenia Przedsiębiorcy w spółkę kapitałową na podstawie postanowień Kodeksu Spółek Handlowych. W przypadku, gdyby przedmiotem transakcji były udziały/akcje w spółce kapitałowej powstałej w wyniku przekształcenia Przedsiębiorcy, wolą stron jest, aby Spółka zakupiła 60%-100% ww. udziałów/akcji.
Strony ustaliły, że najpóźniej do dnia 28 lutego 2017 r. uzgodnią projekty umów, uchwał i innych dokumentów wdrażających transakcję, jak również zawrą umowę określającą szczegółowy harmonogram działań oraz uzgodnione parametry transakcji.
W ocenie Zarządu Spółki powyższa umowa będzie zmierzała do realizacji celów strategicznych Spółki w zakresie rozbudowy internetowych kanałów dystrybucji, w tym w szczególności umożliwi dotarcie do nowych grup docelowych.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 20.12.2016, 00:19 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |