Newsletter

Crain Communications Ltd. łączy dwie europejskie marki skupiające się na przemyśle tworzyw sztucznych

23.12.2016, 12:40aktualizacja: 23.12.2016, 12:40

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Plastics News Europe zostanie główną marką firmy w Europie w zakresie przemysłu tworzyw sztucznych.

DETROIT, 23 grudnia 2016 r. /PRNewswire/ - Firma Crain Communications Ltd. ogłosiła dzisiaj połączenie kręgów czytelników i zasięgu marketingowego marek Plastics News Europe i Plastics & Rubber Weekly. Do tej pory marka Plastics News Europe była kierowana głównie do odbiorców w Europie kontynentalnej, a marka Plastics & Rubber Weekly obejmowała teren Zjednoczonego Królestwa. Począwszy od 1 stycznia marka Plastics News Europe zostanie główną marką firmy w całej Europie.

"Połączenie dwóch marek jest dobrym rozwiązaniem zarówno dla naszych klientów, jak i naszej działalności - skomentował decyzję Brennan Lafferty, wiceprezes i wydawca grupy Crain Global Polymer Group. - Dzięki temu uprościmy naszą ofertę na rynku, prezentując jednolitą markę zapewniającą treści i kanały marketingowe w druku oraz na platformach cyfrowych, konferencyjnych i targowych" - dodał wiceprezes.

Redaktor naczelny Plastics News Europe David Eldridge, dyrektor sprzedaży Matt Barber i dyrektor konferencyjna Donna Bushell pozostaną na stanowiskach kierowniczych.

"Mamy w Wielkiej Brytanii niesamowity zespół, któremu przewodzą David, Matt i Donna. Mają oni solidne kontakty w całym przemyślne tworzyw sztucznych - dodał Lafferty. - Cel, który nam przyświeca się nie zmienił: przekazujemy wartościowe informacje i tworzymy przestrzeń dla reklamodawców, którzy mogą dotrzeć do swoich klientów a naszych czytelników" - wyjaśnił wiceprezes.

Wśród najważniejszych wydarzeń Plastics News Europe w roku 2017 znajdują się między innymi targi Plastics Recycling Show Europe, które zaplanowano na 29-30 marca w Amsterdamie. Ponadto marka Plastics News Europe będzie gospodarzem pięciu konferencji oraz corocznej gali nagród branżowych Plastics Industry Awards, która odbędzie się w październiku w Londynie.

"Nagrody branżowe Plastics Industry Awards pozostaną najbardziej prestiżowym wydarzeniem w branżowym kalendarzu - skomentował Matt Barber, dyrektor programu nagród oraz targów Plastics Recycling Show Europe. - W trakcie gali nagradzamy innowacyjność i doskonałość, a nasi goście doświadczają niezapomnianych przeżyć" - dodał dyrektor.

"Będąc pierwszym wydarzeniem skupiającym się wyłącznie na recyklingu tworzyw sztucznych w Europie kontynentalnej, targi PRSE są obowiązkowym punktem programu dla wszystkich, którzy są związani z tym sektorem. Bezpłatna konferencja i wystawa wspierane są przez najważniejsze marki i stowarzyszenia w branży. Odwiedzający mogą się nauczyć wiele nowego, nawiązać znajomości oraz wyciągnąć korzyści z możliwości biznesowych, które daje recykling tworzyw sztucznych" - dodał Barber.

Ponadto marka Plastics News Europe będzie gospodarzem targów Plastics Design & Molding w roku 2018.

Niezależność i uczciwość dziennikarska pozostają podstawą wszystkich produktów marki Plastics News Europe.

"Marka Plastics News Europe jest już znana z relacjonowania postępów w całej europejskiej branży tworzyw sztucznych, niezależnie od granic geograficznych. Naszym celem jest wyjście naprzeciw potrzebom decydentów niezależnie od ich lokalizacji geograficznej, od szkockiego Aberdeen aż po Zagrzeb w Chorwacji" - skomentował Eldridge.

Firma Crain Communications Ltd. jest spółką podległą Crain Communications Inc. z siedzibą w Detroit, która z kolei jest koncernem medialnym typu business-to-business obejmującym 55 różnych marek, włączywszy Plastics News, Rubber & Plastics News, Automotive News, Advertising Age i Urethanes Technology International. Firma Crain zatrudnia ponad 800 pracowników na całym świecie.

Źródło: Crain Communications Ltd.

KONTAKT:

Jess Gamblin

tel. 312-635-8220

e-mail: jessica@skoogproductions.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 23.12.2016, 12:40
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ