Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd LPP SA informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w grudniu 2016 roku przez GK LPP SA wyniosły ok. 737 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w grudniu 2015 roku o około 13%. Szacunkowa marża brutto na sprzedaży wyniosła ok. 51% i była na poziomie zbliżonym do marży zrealizowanej w grudniu roku poprzedniego.
Jednocześnie spółka informuje, że wyniki grudnia 2016 roku zostaną obciążone jednorazową operacją hurtowej sprzedaży zapasów starych kolekcji z magazynów polskich i zagranicznych do zewnętrznego odbiorcy. Po uwzględnieniu tej operacji w wynikach grudnia, sprzedaż w ostatnim miesiącu 2016 wyniesie ok. 756 mln zł (wzrost o 16% r/r). Na skutek tego, marża brutto na sprzedaży grudniowej obniży się do poziomu ok. 36%. Decyzja o hurtowej sprzedaży zapasów starych kolekcji (dotyczy to w większości towarów z sezonów AW15 i SS16) podyktowana jest zmianą polityki zarządzania towarem i dbałością o wizerunek marek LPP. Nowe podejście do wyprzedaży oznacza rezygnację z ponownego wprowadzania do sklepów na okres wyprzedaży - modeli z poprzednich sezonów.
Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - grudzień 2016 roku (wliczając jednorazową operację hurtowej sprzedaży starych kolekcji) wyniosła ok. 6.021 mln zł. Przychody te były wyższe o ok. 17% od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Przychody ze sprzedaży internetowej w grudniu 2016 wyniosły ok. 26 mln zł i były wyższe o ok. 130% od sprzedaży zrealizowanej w grudniu 2015. Narastająco w okresie styczeń - grudzień 2016 roku sprzedaż internetowa wyniosła ok. 173 mln zł i była wyższa o ok. 118% licząc rok do roku.
Powierzchnia handlowa sklepów na koniec grudnia 2016 roku wyniosła ok. 919 tys. m kw i była większa o ok. 9% od powierzchni handlowej na koniec grudnia ubiegłego roku.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 02.01.2017, 16:50 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |