Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan SA informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w grudniu 2016 r. wyniosła 74 mln zł i była o 9% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 619 mln zł i była wyższa o 12% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec grudnia wyniosła 142,0 tys. m2, co oznacza wzrost o 17% w odniesieniu do grudnia 2015.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w grudniu 2016 r. wyniósł 48 mln zł., co oznacza wzrost o 20% w porównaniu do grudnia roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 377 mln zł i była 20% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.
Sieć Textilmarket na koniec grudnia składała się z 405 sklepów własnych o łącznej powierzchni 100,4 tys. m2, która była 28% wyższa niż na koniec grudnia 2015.
Przechody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w grudniu 2016 wyniosły 1 mln zł co oznacza wzrost o 18% w stosunku do grudnia 2015 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła 9 mln zł i była 47% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Segment modowy
Na rynku modowym sprzedaż towarów w grudniu 2016 r. wyniosła 26 mln zł i była niższa o 6% niż w grudniu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 242 mln zł i była 1% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 41,6 tys. m2, tj. była na poziomie 1% niższym niż w grudniu 2015 r.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w grudniu 2016 wyniosły 3 mln zł co oznacza wzrost o 3% w stosunku do grudnia 2015 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 33 mln zł i była 12% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 11.01.2017, 08:46 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |