Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Rozmowa odbyła się w kuluarach prezentacji nowego modelu południowokoreańskiego producenta, Stingera. Pokaz miał miejsce w Mediolanie, na północy Włoch. Stinger to pięcioosobowy sedan o sylwetce sportowego coupe, który światową premierę miał w tym miesiącu podczas północnoamerykańskich targów motoryzacyjnych w Detroit.
Według Cole'a koncern potrzebował wprowadzić do swojej oferty samochód sportowy, który aspiruje do klasy premium. "Traktujemy go jako sygnał wysłany na rynek przez naszą markę" - poinformował. Dodał, że poszerzając ofertę koncern chce dotrzeć do nowych klientów, a także wzmocnić wizerunek. Szczególnie, że nadal istnieje pewien "snobizm dotyczący marek", choć zjawisko to zmienia się w ostatnich latach.
"Chcemy być postrzegani jako mainstreamowa marka, którą charakteryzuje design, sportowy charakter, nowoczesność i innowacyjność. (...) Ten samochód definiuje nasze aspiracje w Europie. Punktem odniesienia były dla nas BMW Serii 4 i Audi A5 Sportback. (...) Jednak nie sądzę, aby ostatecznie nasz produkt kosztował tyle co one. Ciężko na razie powiedzieć jacy będą nasi klienci (dla Stingera - PAP), ale wydaje się, że będą to osoby, które lubią tego typu produkt, ale inne propozycje rynkowe są poza ich zasięgiem" - tłumaczył PAP szef europejskiego oddziału południowokoreańskiego koncernu motoryzacyjnego.
Z Mediolanu Łukasz Marciniak (PAP)
lm/ itm/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 19.01.2017, 17:15 |
Źródło informacji | PAP Technologie |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |