Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Laureaci konkursu zyskują prawo posługiwania się Godłem "Teraz Polska", które na przestrzeni lat stało się synonimem najwyższej jakości.
"Teraz, gdy dla Polaków jakość zaczęła odgrywać najważniejszą rolę w procesie zakupowym, szczególnie ważne staje się odznaczanie tych naprawdę najwartościowszych produktów. Znak "Teraz Polska" umożliwia konsumentom szybką identyfikację najlepszych produktów w sklepach - tłumaczy Michał Lipiński, dyrektor konkursu "Teraz Polska". - Dla ponad 70% konsumentów Godło "Teraz Polska" jest gwarancją najwyższej jakości, a ponad 80% ankietowanych decyduje się na zakup produktów oznaczonych właśnie tym znakiem" - dodaje.
Wysoka rozpoznawalność znaku "Teraz Polska" wpływa pozytywnie na działania promocyjne firmy, na prestiż, a także na poprawę wizerunku przedsiębiorstwa wśród kontrahentów, partnerów biznesowych oraz w otoczeniu społecznym.
"W spotkaniach B2B, w spotkaniach z naszymi dystrybutorami, z osobami, które podejmują decyzję, by nasz produkt zaproponować konsumentowi na swoim rynku, Godło "Teraz Polska" jest bardzo pomocne i potrzebne” - mówi Katarzyna Furmanek, właścicielka firmy kosmetycznej FLOSLEK, która od 2005 roku posługuje się biało-czerwonym znakiem.
"20 lat temu rozpoczęliśmy ekspansję na rynki zagraniczne. Dzisiaj możemy się pochwalić, że m.in. dzięki współpracy z Fundacją „Teraz Polska” jesteśmy firmą globalną i jako wicelider rynku okien dachowych osiągnęliśmy 15-proc. udział w światowej sprzedaży" - mówi Janusz Komurkiewicz z firmy Fakro, która od 20 lat wykorzystuje Godło "Teraz Polska" w budowaniu swojego wizerunku.
Prestiż, zwiększenie zaufania, lojalności klientów, rozpoznawalności i konkurencyjności firmy to zdaniem dotychczasowych laureatów najważniejsze korzyści, jakie przynosi zwycięstwo w konkursie "Teraz Polska".
"W konkursie może wziąć udział każdy przedsiębiorca, który oferuje klientom wysokiej jakości produkty lub usługi. Co roku laureatami zostają zarówno małe, rodzinne firmy, jaki i największe polskie przedsiębiorstwa - tłumaczy Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego. - Kryteria oceny są tak skonstruowane, że każda firma ma szansę na zwycięstwo, bez względu na wielkość zatrudnienia, kapitał czy osiągane zyski. Warunek jest jeden: najwyższa jakość! To ona decyduje o przyznaniu nagrody" - dodaje.
Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić ankietę rejestracyjną, która znajduje się na stronie www.terazpolska.pl lub skontaktować się z biurem fundacji, pisząc na adres konkurs@terazpolska.pl lub dzwoniąc pod numer: 22 201 29 90, 22 826 01 91.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.01.2017, 16:59 |
Źródło informacji | Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
OSHEE głównym partnerem Igi Świątek - nowy rozdział w globalnej współpracy
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych, pisze nowy rozdział we współpracy z Igą Świątek, stając się jej partnerem głównym. To przełomowy moment, który wzniesie dotychczasowe wspólne działania na jeszcze wyższy, międzynarodowy poziom, np. poprzez obrandowanie strojów meczowych.- 03.03.2025, 19:13
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: OSHEE
-
Image
Branża wentylacji mechanicznej: nadchodzi kryzys w domowej opiece długoterminowej
Od początku roku środowisko świadczeniodawców wentylacji mechanicznej alarmuje o coraz trudniejszej sytuacji, w jakiej znalazł się ten obszar opieki długoterminowej. Pomimo opracowania modelu świadczenia dedykowanego pacjentom z przewlekłą niewydolnością oddechową i bezdechem sennym w warunkach domowych przez Agencję Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji (AOTMiT) - nowy model świadczenia powstał we współpracy z Ogólnopolskim Związkiem Świadczeniodawców Wentylacji Mechanicznej (OZŚWM), Narodowym Funduszem Zdrowia oraz środowiskami lekarskimi i pacjenckimi - Ministerstwo Zdrowia nie wdraża gotowego rozwiązania. Utrzymywanie się takiej sytuacji oraz brak rozliczenia nadlimitowych pacjentów z ubiegłego roku mogą doprowadzić do wstrzymania przyjęć nowych pacjentów, których szpitale kwalifikują do wentylacji domowej.- 03.03.2025, 17:17
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: OZŚWM
-
Image
Aleksandra Mirosław w najnowszej kampanii Grupy WeNet
Z początkiem marca ruszyła nowa ogólnopolska kampania reklamowa marki WeNet, której celem jest zainspirowanie przedsiębiorców sektora MŚP do rozwoju swojej firmy w Internecie. W nowej, kolejnej serii spotów reklamowych wystąpiła Aleksandra Mirosław – mistrzyni we wspinacze sportowej, która tym samym dołączyła do wspaniałego grona dotychczasowych ambasadorów marki: Roberta Korzeniowskiego i Mai Włoszczowskiej, którzy pod okiem ekspertów WeNet rozwijają swoje biznesy w sieci.- 03.03.2025, 11:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ