Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd LPP SA informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w styczniu 2017 roku przez GK LPP SA wyniosły ok. 508 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w styczniu 2016 roku o około 22%.
Szacunkowa marża brutto na sprzedaży wyniosła ok. 35% i była niższa o 7% w stosunku do marży zrealizowanej w styczniu roku poprzedniego. Znaczący wpływ na wysokość marży miały intensywne wyprzedaże kolekcji AW16 w raportowanym okresie, przy nieznacznym udziale nowej kolekcji w tej sprzedaży. W porównaniu do roku ubiegłego w którym to kolekcja wiosenna była wprowadzana do sklepów już od początku stycznia, w tym roku nastąpiło to pod koniec tego miesiąca.
Przychody ze sprzedaży internetowej w styczniu 2017 wyniosły ok. 22,7 mln zł i były wyższe o ok. 200% od sprzedaży zrealizowanej w styczniu 2016.
Powierzchnia handlowa sklepów na koniec stycznia 2017 roku wyniosła ok. 910 tys. m kw i była większa o ok. 8% od powierzchni handlowej na koniec stycznia ubiegłego roku.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 01.02.2017, 14:48 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |