Newsletter

PLAZA CENTERS NV (3/2017) UPDATE RE PLAZA MUP PLOT SALE IN BELGRADE

01.02.2017, 15:07aktualizacja: 01.02.2017, 15:07

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Report no 3/2017

Podstawa prawna: Plaza Centers N.V. ("Plaza" or the "Company"), an emerging markets property developer, announces that, further to its announcement on 17 May 2016 regarding the sale of its wholly owned subsidiary, which holds the "MUP" plot and related real estate in Belgrade in Serbia, the Company has agreed with the buyer to bring forward the payment of €4.2 million out of the third scheduled payment amount of €4.6 million in a discount transaction with a present value of circa €4.05 million. The remainder of the purchase price will be paid as originally agreed between the parties.

Ends

For further details, please contact:

Plaza

Dori Keren, CEO +48 22 231 99 00

FTI Consulting

Dido Laurimore / Claire Turvey / Tom Gough +44 20 3727 1000

Notes to Editors

Plaza Centers N.V. (www.plazacenters.com) is an emerging markets developer of shopping and entertainment centres. It focuses on constructing new centres and, where there is significant redevelopment potential, redeveloping existing centres in both capital cities and important regional centres. The Company is listed on the Main Board of the London Stock Exchange, as of 19 October 2007, on the Warsaw Stock Exchange (LSE: "PLAZ", WSE: "PLZ/PLAZACNTR") and, on the Tel Aviv Stock Exchange. Plaza Centers N.V. is an indirect subsidiary of Elbit Imaging Ltd. ("EI"), an Israeli public company whose shares are traded on both the Tel Aviv Stock Exchange in Israel and on the NASDAQ Global Market in the United States. Plaza Centers has been active in real estate development in emerging markets for over 21 years.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 01.02.2017, 15:07
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ