Newsletter

REDAN SA (5/2017) Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w styczniu 2017 r.

07.02.2017, 09:05aktualizacja: 07.02.2017, 09:05

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 5/2017

Zarząd Redan SA informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w styczniu 2017 r. wyniosła 40 mln zł i była o 4% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec stycznia wyniosła 142,0 tys. m2, co oznacza wzrost o 18% w odniesieniu do stycznia 2016.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w styczniu 2017 r. wyniósł 25 mln zł co oznacza wzrost o 11% w porównaniu do stycznia roku poprzedniego.

Sieć Textilmarket na koniec stycznia składała się z 406 sklepów własnych o łącznej powierzchni 101,5 tys. m2, która była 29% wyższa niż na koniec stycznia 2016.

Przechody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w styczniu 2017 wyniosły 1 mln zł co oznacza wzrost o 26% w stosunku do stycznia 2016 roku.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w styczniu 2017 r. wyniosła 16 mln zł i była niższa o 5% niż w styczniu poprzedniego roku.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 40,5 tys. m2, tj. była na poziomie 3% niższym niż w styczniu 2016 r.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w styczniu 2017 wyniosły 3 mln zł co oznacza wzrost o 20% w stosunku do stycznia 2016 roku.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.02.2017, 09:05
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ