Newsletter

REDAN SA (5/2017) Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w styczniu 2017 r.

07.02.2017, 09:05aktualizacja: 07.02.2017, 09:05

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 5/2017

Zarząd Redan SA informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w styczniu 2017 r. wyniosła 40 mln zł i była o 4% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec stycznia wyniosła 142,0 tys. m2, co oznacza wzrost o 18% w odniesieniu do stycznia 2016.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w styczniu 2017 r. wyniósł 25 mln zł co oznacza wzrost o 11% w porównaniu do stycznia roku poprzedniego.

Sieć Textilmarket na koniec stycznia składała się z 406 sklepów własnych o łącznej powierzchni 101,5 tys. m2, która była 29% wyższa niż na koniec stycznia 2016.

Przechody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w styczniu 2017 wyniosły 1 mln zł co oznacza wzrost o 26% w stosunku do stycznia 2016 roku.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w styczniu 2017 r. wyniosła 16 mln zł i była niższa o 5% niż w styczniu poprzedniego roku.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 40,5 tys. m2, tj. była na poziomie 3% niższym niż w styczniu 2016 r.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w styczniu 2017 wyniosły 3 mln zł co oznacza wzrost o 20% w stosunku do stycznia 2016 roku.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.02.2017, 09:05
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ