Newsletter

INTERSPORT POLSKA SA (11/2017) Zmiana modelu zakupu marek własnych vs. podniesienie kapitału zakładowego.

16.02.2017, 19:48aktualizacja: 16.02.2017, 19:48

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 11/2017

W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 30/2016 z dnia 5.10.2016 r., Zarząd INTERSPORT Polska S.A.

z siedzibą w Cholerzynie ("Spółka") informuje, iż w związku z planowaną zmianą modelu zakupu towarów oznaczonych markami własnymi INTERSPORT na taki, w którym zakupy te realizowane będą bezpośrednio od INTERSPORT International Corporation z siedzibą w Bernie, w Szwajcarii - w wyniku czego Spółka oczekuje wzrostu realizowanej marży oraz wzrostu udziału marek własnych w sprzedaży ogółem - Spółka przewiduje potrzebę wzrostu zapotrzebowania na kapitał pracujący.

Z uwagi na strukturę bilansu Spółki, sfinansowanie przewidywanego wzrostu majątku obrotowego, jak również odbudowa kapitałów własnych Spółki, wymagają podniesienia kapitału zakładowego Spółki, co umożliwi również zwiększenie poziomu kredytu obrotowego.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 16.02.2017, 19:48
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii