Newsletter

INTERSPORT POLSKA SA (11/2017) Zmiana modelu zakupu marek własnych vs. podniesienie kapitału zakładowego.

16.02.2017, 19:48aktualizacja: 16.02.2017, 19:48

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 11/2017

W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 30/2016 z dnia 5.10.2016 r., Zarząd INTERSPORT Polska S.A.

z siedzibą w Cholerzynie ("Spółka") informuje, iż w związku z planowaną zmianą modelu zakupu towarów oznaczonych markami własnymi INTERSPORT na taki, w którym zakupy te realizowane będą bezpośrednio od INTERSPORT International Corporation z siedzibą w Bernie, w Szwajcarii - w wyniku czego Spółka oczekuje wzrostu realizowanej marży oraz wzrostu udziału marek własnych w sprzedaży ogółem - Spółka przewiduje potrzebę wzrostu zapotrzebowania na kapitał pracujący.

Z uwagi na strukturę bilansu Spółki, sfinansowanie przewidywanego wzrostu majątku obrotowego, jak również odbudowa kapitałów własnych Spółki, wymagają podniesienia kapitału zakładowego Spółki, co umożliwi również zwiększenie poziomu kredytu obrotowego.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 16.02.2017, 19:48
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ