Newsletter

VISTULA GROUP SA (9/2017) Skonsolidowane przychody oraz szacunkowa marża ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Kapitałową Vistula Group S.A. w lutym 2017.

03.03.2017, 11:14aktualizacja: 03.03.2017, 11:14

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 9/2017

Vistula Group S.A. z siedzibą w Krakowie ("Spółka") informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w lutym 2017 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosły około 44,8 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2016 roku o około 14,2%.

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - luty 2017 roku wyniosła około 88,7 mln zł i była wyższa o około 11,4% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Spółka informuje jednocześnie, że przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w lutym 2016 roku przez Grupę Kapitałową Spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:

a) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 23,4 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2016 roku o około 24,6%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - luty 2017 roku w tym segmencie wyniosła około 50,6 mln zł i była wyższa o około 19,3% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

b) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 18,3 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2016 roku o około 2,0%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - luty 2017 roku w tym segmencie wyniosła około 32,9 mln zł i była wyższa o około 1,2% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Spółka informuje, iż szacunkowa skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w lutym 2017 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 49,5 % i była niższa od marży osiągniętej w lutym 2016 roku o około 0,3 p.p. W ujęciu narastającym szacunkowa skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-luty 2017 wyniosła około 49,6% i była niższa o 0,1 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Spółka informuje, że łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej Grupy Kapitałowej Spółki na koniec lutego 2017 roku wyniosła 30,5 tys. m2 i była wyższa o 10,8% od powierzchni sprzedaży detalicznej w lutym 2016 roku.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.03.2017, 11:14
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii