Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w lutym 2017 r. wyniosła 37 mln zł i była o 3% niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 77 mln zł i była wyższa o 1% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec lutego wyniosła 140,9 tys. m2, co oznacza wzrost o 17% w odniesieniu do lutego 2016.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w lutym 2017 r. wyniósł 22 mln zł co oznacza wzrost o 4% w porównaniu do lutego roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 46 mln zł i była 8% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.
Przechody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w lutym 2016 wyniosły 0,6 mln zł co oznacza wzrost o 9% w stosunku do lutego 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła 1,3 mln zł i była 18% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Sieć TXM na koniec lutego składała się z 405 sklepów własnych o łącznej powierzchni 101,9 tys. m2, która była 30% wyższa niż na koniec lutego 2016.
Znaczący wpływ na osiągnięty poziom sprzedaży w lutym 2017 roku miało niższe zatowarowanie sklepów TXM. Było to konsekwencją: (i) konieczności powiększenia powierzchni magazynu centralnego, aby zapewnić możliwość obsługi rosnącej sieci sklepów oraz (ii) uruchomienia nowego systemu SAP klasy ERP wspomagającego zarządzanie, w tym w zakresie zatowarowania oraz obsługi procesów magazynowych.
Segment modowy
Na rynku modowym sprzedaż towarów w lutym 2017 r. wyniosła 15 mln zł i była niższa o 11% niż w lutym poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 31 mln zł i była 9% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w lutym 2017 wyniosły 2 mln zł co oznacza spadek o 14% w stosunku do lutego 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 5 mln zł i była 2% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec lutego wyniosła 39,0 tys. m2, tj. była na poziomie 7% niższym niż w tym samym momencie 2016 r.
Zmniejszenie sprzedaży segmentu modowego w lutym br. było skutkiem przede wszystkim: (i) mniejszej dostępności, w porównaniu do roku poprzedniego, wyprzedawanych towarów z sezonu jesień/zima, a tym samym mniejszych przychodów z ich sprzedaży oraz (ii) zmniejszenia powierzchni sieci punktów handlowych marki Troll będącej konsekwencją przesunięcia dystrybucji tej marki przede wszystkich do sklepu on-line.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 07.03.2017, 09:05 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |