Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Grupy Żywiec S.A. informuje:
W dniu 07.03.2017 r. Rada Nadzorcza Grupy Żywiec S.A. działając na podstawie art. 368, par.4 Kodeksu spółek handlowych, w oparciu o wniosek Prezesa Zarządu Spółki, powołała ponownie w skład Zarządu Spółki Panią Małgorzatę Lubelską, powierzając jej funkcję Członka Zarządu. Nowa, trzyletnia kadencja rozpoczyna się z dniem odbycia Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia zatwierdzającego sprawozdania finansowe za rok obrotowy 2016.
Pani Małgorzata Lubelska od 01.08.2011 pracuje w Grupie Żywiec S.A na stanowisku Dyrektora ds. Marketingu. Funkcję Członka Zarządu Grupy Żywiec S.A. sprawuje od dnia 09.12.2011 r.
Jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie gdzie uzyskała tytuł magistra z zakresu literatury amerykańskiej oraz odbyła studia MBA na Uniwersytecie Minnesota/Szkoła Główna Handlowa. Pani Małgorzata Lubelska posiada wieloletnie doświadczenie z zakresu marketingu. Od 1995 roku do 2011 r. pracowała w firmie Pepsi Co. International, w której pełniła wiele funkcji kierowniczych związanych z działalnością marketingową tej firmy, zarówno na rynku polskim jak i innych państw: Kierownik Marki Frito Lay Poland, Group Brand Manager Frito Lay Poland, Marketing Manager Frito Lay Poland, Marketing Manager Frito Lay Central Europe, Africa, Middle East, Dyrektor Marketingu Frito Lay Poland & Central Europe, Dyrektor Marketingu Frito Lay Rosja oraz Wspólnoty Niepodległych Państw, Dyrektora Marketingu Lebyedansky Rosja.
Pani Małgorzata Joanna Lubelska nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Grupy Żywiec S.A. i nie jest wpisana do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 07.03.2017, 16:37 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |